$module: catalog
$controller: product
$action: view

DZIENNIK TRENINGOWY

DZIENNIK TRENINGOWY

Opinie (13)

Wszystkie podstawowe zasady skutecznego treningu w jednym miejscu do Twojej dyspozycji: zaplanuj swój sukces!

  • Darmowa dostawa od 99 zł
  • Ponad 16 lat na rynku
  • Wysyłka w 24h od 9 zł
100
5,00 zł
Sprawdź opinie na

Opinie o DZIENNIK TRENINGOWY

5

Opinii: 13

Dodaj swoją opinię

Otrzymaj 100pkt w ramach programu lojalnościowego

Świetnie rozpisane ćwiczenia, mnóstwo stron z tabelkami do ćwiczeń, cała wiedza na temat diety zawarta w tym dzienniku pozwala ułożyć samemu dobrą dietę, rozmiar dziennika sprawia że jest on idealny do noszenia na treningi. Gorąco polecam ten produkt !
Marcin
/
19.12.2017
Dokładnie opisane różne ćwiczenia, pomocne w doborze diety wartości wszelkich produktów, mnóstwo tabelek do zapisywania swojego planu. Niezbędny dodatek dla każdego! Jest dosyć mały, więc dzięki gabarytowi możemy zabrać go z nami wszędzie. Bardzo gorąco polecam, to też doskonały pomysł na prezent- na pewno każdy się ucieszy.
Kamila
/
03.12.2017
Witam wszyskich , z czystym sumieniem moge polecić ten dziennik treningowy . Dokładnie opisane cwiczenia , wartosci odzywcze poszczególnych produktow odzywczych , ilości białka w produktach , dużo wiadomości na temat redukcji , rozpisane szczegółowo diety na każdy dzień tygodnia . W tym dzienniku znajdziecie wszystkie potrzebne wam informacje . Jeden z wielu produktów od Treca który jest strzałem w dziesiątkę . Jeszcze raz bardzo gorąco polecam wam ten dziennik treningowy. Pozdrawiam ; )
Agnieszka
/
01.10.2017
Dobry dla początkujących i zawodowców ;D
Damian
/
26.07.2017
Jeżeli chodzi o treść dziennika , przyda się każdemu i nowicjuszowi i osobie która już ma doświadczenie , sporo ciekawych informacji , można spokojnie sporo rzeczy sobie zapisywać, jeżeli chodzi o wielkość to jest poręczny, można go wszędzie zabrać bo malutko miejsca zajmuje :). Jeżeli chodzi o cenę to jest jak za darmo patrząc jak przydatny jest :) Polecam!!!
Michał
/
20.07.2017
PRZYDATNY :)
Remigiusz
/
27.01.2017
Dobra rzecz.Wszystko zrozumiale i dokładnie opisane.Nie duży,przez co poręczny,można zabrać praktycznie wszędzie.Wiele przydatnych rzeczy,szczególnie dla nowicjuszy.Również cena jest na plus.Polecam.
Adam
/
16.09.2016
Świetny dziennik treningowy, wiele można z niego się dowiedzieć na temat regeneracji, posiłków, planu żywieniowego itd..
Łukasz
/
12.09.2016
naprawdę polecam
Łukasz
/
13.07.2016
Fajny gadżet, trochę motywuje by wpisywać te wszystkie rzeczy po czym po jakimś czasie zobaczyć różnice, poza tym ma też zawarte ciekawe treści, więc przy okazji uczymy się czegoś nowego :)
Sylwia
/
08.06.2016
Super zrobiony dziennik treningowy. Wystarcza na 16 tygodni. Oprócz własnych postępów znajdziemy w nim również wiele przydatnych informacji. Extra!
Wąski
/
21.03.2016
Dzienniczek jest wykonany z bardzo dobrego rodzaju papieru. Mam bardzo praktyczny i wygony sposób zaprojektowane tabelki do wprowadzania danych. Posiada także tabelki z rozkładem makro wiele najczęściej stosowanych produktów spożywanych.
Bartosz - r0x0r_PL
/
19.02.2016
Świetny dziennik treningowy, wiele można z niego się dowiedzieć na temat regeneracji, posiłków, planu żywieniowego itd..
Daniel
/
28.09.2015
  • Opis

KONTROLUJ SWOJE POSTĘPY TRENINGOWE Z TREC NUTRITION!

Dziennik treningowy - Spis treści

- Źródła białka w twojej diecie
- Tłuszcze w twojej diecie
- Zawartość węglowodanów w popularnych produktach spożywczych
- Zasady układania indywidualnego planu żywieniowego
- Uzupełnić białko w diecie
- Kreatyna. Przez siłę do dużych mięśni
- Gdy brakuje ochoty na trening
- Podstawowa zasada. Regularne posiłki
- Żelazne zasady regeneracji potreningowej
- Jak uzyskać wysokiej jakości wyrzeźbione mięśnie
- Sen kulturysty
- Przechytrzyć katabolizm


Oprawa szyta: miękka foliowana, 108 str., Wymiary: 148 x 210 mm, format A5.

Dziennik treningowy - Reguła regularności


Bez odpowiedniej motywacji – nie ma co ukrywać – ciężko jest zmobilizować się do regularnego wysiłku na siłowni, od czego przecież zależy stan postępów w pracy nad ciałem i kondycją. W dobrej sytuacji są ci, mający kontakt z trenerem osobistym, który monitoruje ich postępy i czuwa nad systematycznością ćwiczeń. Wszyscy inni mogą skorzystać z prostego rozwiązania, jakim jest dziennik treningowy. Pozwoli on mieć kontrolę nad progresem, dzięki niemu można wychwycić i nie powtarzać błędów treningowych oraz cieszyć się coraz lepszymi wynikami.


Dziennik treningowy - Monitoring pracy i postępów


Dobrze ułożony plan treningowy i odpowiednio opracowana dieta, dobrana do potrzeb organizmu to niezwykle istotny tandem podczas pracy nad sylwetką. Jednak zaczyna on nie spełniać swej funkcji kiedy treningi tracą na regularności, a zasady konstruowania jadłospisu zaczynają odnosić się tyko do jednego, dwóch posiłków dziennie. W takiej sytuacji bardzo pomocny staje się dziennik treningowy. Regularnie prowadzone zapiski, dzięki skrupulatności i osobistemu charakterowi stanowią przysłowiową nitkę, po której – nie zbaczając z drogi – można dojść do założonego celu. Dziennik treningowy można prowadzić w formie papierowej lub elektronicznej – jednak ta pierwsza ma niezaprzeczalną zaletę jaką jest możliwość samodzielnego kształtowania formy i treści dziennika treningowego (wbrew elektronicznym szablonom), co czyni z niego naprawdę osobisty skoroszyt. Pamięć jest zawodna i nawet jeśli po tygodniu jeszcze pamiętasz liczbę i rodzaj treningów, to już po miesiącu czy dwóch możesz mieć kłopot z przypomnieniem sobie szczegółów. Dodając do tego czas, w jakim rozłożone są postępy i ich zauważalność, może dopaść cię zniechęcenie. Dziennik treningowy ma tę zaletę, że możesz w łatwy sposób odświeżyć swoją pamięć i zobrazować sobie zmiany, jakie dzięki treningom i diecie zachodzą w twoim ciele. Dobrze skonstruowany dziennik treningowy posiada miejsce na datę i czas treningu, co pozwala zaplanować harmonogram dnia i powtarzalność sesji treningowych, umożliwiając równocześnie ich różnicowanie zapobiegające nudzie. Równie ważny jest rodzaj wykonywanych ćwiczeń, ilość i ciężar w danej serii, długość treningu pozwalają na wprowadzanie modyfikacji, dzięki czemu każdy kolejny trening staje się bardziej efektywny. Z kolei plan żywieniowy umożliwia zachowanie niezbędnego dietetycznego rygoru. Dobrze byłoby gdyby dziennik treningowy posiadał też cenne wskazówki żywieniowe i treningowe, które pomagają stworzyć indywidualne recepty na osiągnięcie zaplanowanego sukcesu.

Top produkty

CLENBUREXIN

Najpopularniejszy spalacz tłuszczu od Trec Nutrition

Od 59,00 zł

Jabłczan kreatyny CM3

CM3 to jabłczan kreatyny od Trec Nutrition

Od 44,00 zł

SLEEPER

NOCNA FORMUŁA

69,00 zł

BCAA HIGH SPEED

Aminokwasy BCAA

Od 29,00 zł