$module: catalog
$controller: category
$action: view

Whey 100 - Najpopularniejsza odżywka białkowa od Trec Nutrition
Idealny izolat białka bez tłuszczu i laktozy

Odżywki białkowe

Najpopularniejsza kreatyna od Trec Nutrition

Kreatyna

Najpopularniejsza przedtreningówka od Trec Nutrition
AAKG = Mega pompa na treningu
Stack kreatynowy wspomagający ukrwienie mięśni w kapsułkach

Boostery przedtreningowe

BCAA w świetnym smaku i szybkiej przyswajalności
AMINOKWASY ROZGAŁĘZIONE (BCAA) I L-GLUTAMINA

Aminokwasy

Kompleks naturalnych termogeników pomagających w redukcji podskórnego tłuszczu
Zmniejsza zdolność odkładania się trójglicerydów w komórkach tkanki tłuszczowej

Spalacze tłuszczu

Najpopularniejsza odżywka od Trec Nutrition na masę
Szybki przyrost masy
Zaawansowana odżywka na masę z kreatyną i olejem MCT

Gainery i bulki

Saszetki wspomagające produkcję hormonów
Najwyższa dawka Tribulusa od Trec Nutrition - pomaga w produkcji testosteronu

Boostery testosteronu

Najpopularniejszy kompleks witaminowo-mineralny od Trec Nutrition

Witaminy i minerały

Zapomnij o bólach kolan i zadbaj o stawy
Hydrolizat kolagenu + Wit. C w proszku
Czysty siarczan glukozaminy 2 KCl w proszku

Regeneracja stawów

Wysokiej jakości węglowodany w proszku
Twoja niezbędna odżywka treningowa

Odżywki węglowodanowe

Zadbaj o odporność i sportową sylwetkę

Kwasy Omega

Silna ziołowa formuła energetyzująca w kapsułkach
Ultra czysta kofeina bezwodna z naryngeniną w kapsułkach

Energia i koncentracja

Zwiększa anabolizm mięśni i obniża ilości tkanki tłuszczowej
Ultra-czyste, płynne HMB

HMB

Przepyszne białkowe chrupki o smaku cynamonowym

Żywność funkcjonalna

Profesjonalny żel do stosowania w trakcie treningu
Żel energetyczny wspomagający utrzymanie wydolności
Profesjonalny żel do stosowania po treningu

Żele energetyczne



NAJEFEKTYWNIEJSZE POŁĄCZENIA SUPLEMENTÓW

Wiadomo nie od dziś, że łączenie różnych składników odżywek, daje często o wiele lepszy efekt, niż działanie każdego z suplementu z osobna. Podobnie jest w przypadku suplementów. Warto znać ich najoptymalniejsze kombinacje, aby móc osiągać jeszcze lepsze rezultaty.

ODŻYWKI NA WYTRZYMAŁOŚĆ

Beta Alanina + BCAA

Beta Alanina zwiększa stężenie karnozyny w mięśniach, przez co mogą one pracować dłużej i intensywniej. Karnozyna stabilizuje w nich również poziom pH, zmniejszając ilość wytworzonego kwasu mlekowego. Już po miesiącu stosowania 4 gramów Beta Alaniny dziennie, jej poziom w mięśniach wzrasta o 60%. Natomiast dodatek odżywki BCAA chroni je przed katabolizmem, jednocześnie stanowiąc źródło energii. Biorąc pod uwagę fakt, że najlepsze efekty stosowania Beta Alaniny zauważa się po upływie 4-6 tygodni, warto zacząć przyjmować ją wraz z BCAA już dwa miesiące przed ważnymi zawodami.

Kwasy tłuszczowe MCT + L-karnityna

Połączenie suplementów szczególnie dobre dla osób będących na diecie niskowęglowodanowej. Kwasy tłuszczowe MCT, dzięki swojej budowie, trafiają bezpośrednio do mitochondriów, gdzie są wykorzystywane do produkcji energii. Karnityna, natomiast powoduje większe utlenianie kwasów tłuszczowych. Innymi słowy - ornityna transportuje kwasy tłuszczowe (rozkładając tkankę tłuszczową) do mitochondriów, gdzie te biorą następnie udział w produkcji ATP – czyli paliwa dla naszych mięśni. Odżywka L-karnityna spowalnia również zużycie glikogenu mięśniowego. Łącząc zatem MCT z L-karnityną, otrzymujemy natychmiastowe źródło energii (MCT) wraz ze zwiększoną wytrzymałością (L-karnityna). Takie połączenie odżywek sprawdzi się szczególnie dobrze podczas treningu trwającego więcej, niż 45 minut.

ODŻYWKI NA MASĘ

Odżywka białkowo-węglowodanowa + kreatyna

Połączenie odżywki białkowo-węglowodanowej i kreatyny to najszybsza droga do sporych przyrostów mięśniowych. Z takiego duetu skorzystają szczególnie osoby, dla których przybranie paru kilogramów mięśni to niemałe wyzwanie. Duża porcja kalorii, jaka znajduje się w porcji gainera, zapewni nadwyżkę kaloryczną. W ten sposób waga zacznie rosnąć, a kreatyna przyspieszy znacznie ten proces, dzięki swojemu anabolicznemu działaniu. Przy suplementacji kreatyną nasze treningi stają się bardziej intensywne, a nasza siła rośnie w zaskakującym tempie. Dlatego, jeśli chodzi o zwiększanie masy mięśniowej, takie połączenie nie ma sobie równych.

Boostery hormonów anabolicznych + odżywka białkowa

Powyższa opcja odżywek sprawdzi się lepiej dla sportowców, którzy mają już za sobą kilka lat ćwiczeń. Suplementacja składnikami takimi jak tribulum, buzdyganek, GABA czy DAA, spowoduje znaczny wzrostu naturalnego wydzielania hormonów anabolicznych. Odżywki, zawierające wspomniane składniki, skutecznie podnoszą poziom testosteronu i hormonu wzrostu, wprowadzając organizm w nieustanny stan anabolizmu. Skupia się on wtedy głównie na regeneracji i budowaniu nowych włókien mięśniowych. Skoro tempo syntezy włókien mięśniowych wzrasta, konieczne jest zagwarantowanie odpowiedniej ilości budulca w postaci odżywki białkowej. Zwiększenie spożycia białka do nawet 3 gramów na kilogram masy ciała spowoduje szybki przyrost masy mięśniowej, przy jednoczesnym zachowaniu minimalnej ilości tkanki tłuszczowej.

ODŻYWKI NA REDUKCJĘ

L-karnityna + termogenik

W celu pozbycia się tkanki tłuszczowej, należy zadziałać dwufazowo. Po pierwsze, zintensyfikować pozytywne efekty treningu poprzez zastosowanie suplementu zwiększającego temperaturę ciała, zawierającego dodatkowo substancje zwiększające utlenianie kwasów tłuszczowych. To spowoduje, że efekty treningu będą o wiele szybsze. Po drugie, warto zadbać o to, aby w ciągu całego dnia organizm stopniowo pozbywał się tkanki tłuszczowej. Dzięki dodatkowi L-karnityny będzie on pobierał cześć energii potrzebnej do codziennego funkcjonowania (trawienie czy oddychanie) właśnie z tkanki tłuszczowej.

SUPLEMENTY NA SIŁĘ

Jabłczan kreatyny + boostery hormonów anabolicznych

Nic nie zwiększa siły bardziej, niż ciężki trening i wysoki poziom testosteronu. Dodatkowo, kiedy zastosujemy suplement jabłczan kreatyny – bardzo stabilną formę kreatyny, która nie powoduje retencji wody – procesy energetyczne w mięśniach będą zachodzić o wiele wydajniej, przyśpieszając tym samym wzrost siły i mocy mięśni.