DARMOWA DOSTAWA → od 50 zł

570-702-570 MESSENGER

Ustaw kierunek malejący

Twój wybór:

  1. Usuń ten produkt Arginina
31 Odżywki i suplementy

Arginina

  • Kategorie
  • Filtruj/Sortuj

ULTRA-SKONCENTROWANA PRZEDTRENINGÓWKA

Przedtreningówka SAW POWDER

(4.93)
Od 5,00 zł

KOMPLEKS AAKG I JABŁCZANU CYTRULINY

AAKG MEGA HARDCORE

(4.93)
Od 49,00 zł

Przedtreningówka w zupełnie nowej odsłonie

NITROBOLON PLATINUM

(5)
Od 25,00 zł

Arginina - Jednak nie twardość jest tu najważniejsza

Arginina Suplementy TrecArginina jest szczególnie ważna w okresach choroby i stanach, takich jak nadciśnienie i cukrzyca typu II. Stany te charakteryzują się wzrostem enzymu, który powoduje degradację L-argininy (znanego jako arginaza), powodując jej przejściowy niedobór. Efektem tych zdarzeń jest wzrost ciśnienia krwi. Na szczęście można temu częściowo zaradzić poprzez zwiększenie spożycia L-argininy.

L-arginina jest popularnym suplementem dla sportowców, a przedstawiana jest jako sposób zwiększenia aktywności tlenku azotu w organizmie. Niestety, temat ten wciąż jest przedmiotem naukowej debaty. Istnieją badania, które wykazały zwiększony wpływ tlenku azotu (przepływ krwi), jednak są również badania, które nie wykazały żadnych znaczących efektów działania argininy. Prawdopodobny mechanizm, jakim jest spowodowana różnica, jest słabą absorpcją L-argininy z jelit, co wiąże się z tym, że nie może ona osiągnąć znaczącej aktywności w organizmie.

W jednym z badań suplementacja argininy przez 3 dni w dawce 6 g, w porównaniu z placebo, była w stanie zwiększyć wytwarzanie tlenku azotu i zmniejszyć zużycie tlenu (7%), poprawiając czas do wyczerpania w czasie ćwiczeń (24,8%) u zdrowych mężczyzn.

Dla kogo Arginina ?

Beneficjentem argininy może być praktycznie każdy. Osoby przechodzące rekonwalescencję po urazach mogą skorzystać pozytywne efekty działania argininy, ponieważ zapotrzebowanie na argininę zwiększa się w czasie obrażeń ciała i postępowania procesów naprawy. Osoby cierpiące na zaburzenia erekcji lub dysfunkcję seksualną mogą również potencjalnie wykorzystać działanie argininy ze względu na jej właściwości rozszerzające naczynia krwionośne.

Jaka forma L-argininy będzie najlepsza?

L-cytrulina jest lepszą opcją suplementacji argininy ponieważ jest przekształcana w argininę w nerkach. Ma również lepszą szybkość wchłaniania. Trzeba podkreślić, że cytrulina jest w stanie zwiększyć poziom argininy w osoczu skuteczniej niż sama arginina. Dowody te wskazują, że L-cytrulina może być lepszą opcją uzupełniania niż arginina.

Zobacz inne popularne kategorie przedtreningówek: AAKG, Cytrulina

Artykuł arginina - źrodło:
https://examine.com/supplements/arginine/
http://m.jap.physiology.org/content/early/2010/08/19/japplphysiol.00503.2010.abstract
http://m.jn.nutrition.org/content/134/10/2820S.long