$module: catalog
$controller: product
$action: view
ASHWAGANDHA 800
Opinie (3)

Zredukuj kortyzol i wesprzyj spalanie tkanki tłuszczowej

  • WSPOMAGA SIŁY WITALNE I KONDYCJĘ PSYCHOFIZYCZNĄ
  • POMAGA W UTRZYMANIU ODPORNOŚCI NA STRES
  • POMAGA BUDOWAĆ MASĘ MIĘŚNIOWĄ
  • Darmowa dostawa od 250zł
  • Ponad 16 lat na rynku
  • Dostawa w 24h od 14zł
35,00 zł
35,00 zł

* wymagane pola

Sprawdź opinie na

Opinie o ASHWAGANDHA 800

5

Opinii: 3

Dodaj swoją opinię

Otrzymaj 100pkt w ramach programu lojalnościowego

kozaczek jak zawsze suplementy od treca nigdy nie zawodzą ;D eleganckie samopoczucie poprawia koncentracje,łatwiek sie skupic, dodatkowo dobry jest do pracy poza siłownia dodaje chęci do życia i pracy , czuć duża róznice fizycznie jak i psychicznie
kozaczek jak zawsze suplementy od treca nigdy nie zawodzą ;D eleganckie samopoczucie poprawia koncentracje,łatwiek sie skupic, dodatkowo dobry jest do pracy poza siłownia dodaje chęci do życia i pracy , czuć duża róznice fizycznie jak i psychicznie
Przemysław
/
01.10.2017
ekstra produkt nawet na stres pomaga polecam!
Karolek
/
19.07.2017
Pierwszy raz mam do czynienia z ekstraktem z korzenia Ashwagandhy. Jako że "pracę" mam dość stresową (żołnierz) postanowiłem zaopatrzyć się w ten produkt, małe kapsułki idealnie połyka się podczas głównego posiłku, a małe opakowanie wszędzie można ze sobą zabrać. Ja osobiście używam PILLBOXA do takich typu rzeczy. Wspomaga nawadnianie organizmu a także wspomaga budowanie masy mięsniowej, co w połączeniu z innymi produktami jest mocno zauważalne. Polecam.
Miłosz
/
17.06.2017

Zaufali nam

  • Opis
  • Sposób użycia
  • Tabela składu
  • Artykuły

Ashwagandha - przełomowe wsparcie odporności organizmu

Ashwagandha (withania somnifera), nazywana także indyjskim żeń-szeniem, to jedna z roślin docenionych przez starohinduską sztukę leczenia. Posiada ona wszechstronne właściwości poprawiające funkcjonowanie układu immunologicznego, szczególnie po przebytej chorobie, w stanach wyczerpania fizycznego i umysłowego.
Dziś Ashwagandha zaliczana jest do grupy adpatogenów, czyli ziół, które poprawiają odporność i mogę być stosowane długotrwale (co oznacza, że udowodniono, iż nie wpływają negatywnie na organizm człowieka). Suplementację ashwagandhą jest zalecana w stanach stresu, zmęczenia, deficytu energetycznego, problemów z koncentracją. 

Ashwagandha obniża poziom kortyzolu, wspomagając budowanie masy mięśniowej

Oczywiście kortyzol będący naczelnym hormonem katabolicznym jest nam niezbędny. Bez niego bowiem nie bylibyśmy w stanie wykonać dowolnego ruchu. Emisja kortyzolu jest naturalnym elementem energetyki wysiłkowej. Sytuacja staje się problematyczna i w zasadzie niezdrowa, gdy przez długi w organizmie utrzymuje się jego wysoki poziom. Tak może być gdy nie dbamy o wszechstronną regenerację, nasza dieta jest deficytowa, żyjemy w permanentnym stresie, który nie pozwala nam odpocząć.
Doświadczenia na sportowcach udowadniają, że suplementacja Ashwagandhą obniża spoczynkowy poziom kortyzolu. Dzięki temu w organizmie dominuje zamiast katabolizmu anabolizm, który jest niezbędny do uzyskania trwałych efektów treningowych jak wzrost masy mięśniowej.

Źródło: Examining the effect of Withania somnifera supplementation on muscle strength and recovery: a randomized controlled trial, [w:] Journal of the International Society of Sports Nutrition 2015.

Ashwagandha pomaga utrzymać wysoki poziom testosteronu!

Obniżanie poziomu kortyzolu, towarzyszące suplementacji Ashwagandhą, jest ważne z jeszcze jednego, niezwykle ważnego dla ćwiczących mężczyzn, względu. Redukcja tego głównego katabolicznego hormonu zwiększa poziom jednego z głównych hormonów anabolicznych – testosteronu!
Wszechstronny wpływ Ashwagandhy na organizm człowieka.

Lista korzystnych wpływ na ustrój jest tak długa, że ograniczmy się tylko do wymieniania najważniejszych w kontekście wspierania regeneracji powysiłkowej oraz poprawy odporności na czynniki stresogenne, z niezliczoną ilością których musi borykać się nasz organizm każdego dnia. 

Ważniejsze naukowe doniesienia o Ashwagandha:

- działa ochronnie na system immunologiczny
- poprawia pamięci, zdolności uczenia
- redukuje procesy degradacyjne komórek nerwowych (wykorzystanie w leczeniu chorób takich jak: Parkinson, demencja)
- stabilizuje poziom cukru
- posiada właściwości antyzapalne i antyutleniające
- podnosi potencję seksualną kobiet i mężczyzn.
Szczególnie istotne jest działanie protekcyjne i tonizujące Ashwagandhy na układ nerwowy. Pamiętajmy długotrwały stres powoduje słabe zaopatrzenie komórek w tlen, utrudnione usuwanie z nich metabolitów. A stąd już prosta droga do wielu chorób współczesnych z nowotworami włącznie.

Źródło:
- Afr J Tradit Complement Altern Med. 2011; 8 (5suppl); „An Overview on Ashwagandha: A Rasayana (Rejuvenator) of Ayurveda”
- Ghosal S, Srivastava RS, Bhattacharya SK, Upadhyay SN, Jaiswal AK, Chattopadhyay U. Immunomodulatory and CNS effects of sitoindosides IX and X, two new glycowithanolides form Withania somnifera. Phytother Res. 1989;2:201–206.
- Scientific Basic for the Therapeutic Use of Ashwagandha, [w:] Alternativ Medicine Review, Vol 5, Numer 4, 2000,

Sposób użycia

Jednorazową porcję produktu – 1 kapsułkę popić 250 ml wody. Stosować 1 porcję dziennie w trakcie posiłku.

Ostrzeżenia

Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Preparat nie jest przeznaczony dla dzieci, kobiet w ciąży oraz karmiących. Zróżnicowana dieta i zdrowy styl życia są ważne. Produkt może zawierać alergeny takie jak: mleko, soja, pszenica, jęczmień, jaja, orzeszki ziemne i orzechy.

Składniki

ekstrakt z korzenia Ashwagandhy (Withania somnifera) [1,5% witanolidy] (85,1%); otoczka kapsułki (żelatyna; barwniki –  dwutlenek tytanu, tlenki i wodorotlenki żelaza, błękit patentowy V); substancja przeciwzbrylająca – sole magnezowe kwasów tłuszczowych.

SKŁADNIKI AKTYWNE
1 cap**
Ekstrakt z Korzenia Ashwagandhy (Withania somnifera) [1,5% witanolidy] 800,00 mg
   w tym Witanolidy 12,00 mg

**Dzienna porcja produktu

#stres, #witamina b Janusz Ziółkowski 19 września 2017

Witamina B przeciw stresowi - wrogowi naszego zdrowia

Stres jest jednym z najgorszych wrogów naszego zdrowia. Jego działanie – zależnie od rodzaju, nasilenia i częstotliwości występowania – może negatywnie wpłynąć na kondycję, komfort psychiczny oraz rezultaty fizyczne. Stres przyczynia się do zaburzeń hormonalnych oraz destabilizacji działania obszarów wpływających na regulowanie masy ciała. Wysiłek fizyczny również wiąże się z dawką stresu. Jak widać jest on zatem nieodłącznym towarzyszem naszego życia, warto więc pomyśleć o właściwej suplementacji, która może nam pomóc obniżyć jego negatywne skutki.

#masa mięśniowa, #witaminy, #witaminy na masę Janusz Ziółkowski 19 września 2017

Witaminy na masę - zapotrzebowanie na witaminy w sporcie

O ważnej roli witamin w zachowaniu zdrowia nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Te mikroskładniki odpowiedzialne są za regulację wielu mechanizmów zachodzących w naszych organizmach. Są również bardzo istotne w sporcie, na przykład w okresie budowania masy mięśniowej. Na jakie witaminy powinniśmy zwrócić szczególną uwagę, chcąc zbudować solidną muskulaturę?

Top produkty

WHEY 100

Najpopularniejsza odżywka białkowa od Trec Nutrition

Od 5,00 zł

CM3

Najpopularniejsza kreatyna od Trec Nutrition

Od 44,00 zł

ISOLATE 100

Idealne białko bez tłuszczu i laktozy

Od 105,00 zł