Brak produktów w koszyku

Oficjalny sklep internetowy TREC NUTRITION
Zaloguj się lub utwórz konto

Ekspert Trec Nutrition odpowiada
+48 71 795 81 70

Złóż zamówienie telefonicznie
Pn-Pt: 10:00 - 18:00

Livechat

Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TREC NUTRITION

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2. PRZEDMIOT TRANSAKCJI I CENY

3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

5. FORMY PŁATNOŚCI

6. RACHUNKI I FAKTURY

7. PRZESYŁKA i DOSTAWA

8. REKLAMACJA, WYMIANA, ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

10. INNE INFORMACJE

11. FORMULARZE DO POBRANIA

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.trec.pl, zwaną dalej Nabywcą lub Klientem może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.


1.1. Właścicielem Sklepu Internetowego TREC NUTRITION (znajdującego się pod domenami  www.trec.pl  oraz  www.trec.com.pl ) jest Paweł Halicki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: BODY - LAB Paweł Halicki z siedzibą we Wrocławiu  53-206 przy ul. Rymarskiej 2 A, NIP: 692-200-84-21, REGON: 390585426, tel. 71 795 81 69 

Konto Raiffaisen Polbank :

Konto PL nr ; 35 1750 1064 0000 0000 0624 3517

Konto EURO nr; 16 1750 1064 0000 0000 0624 3568

Oddział sprzedaży wysyłkowej mieści się przy ul. Świdnickiej 18-20, 50-066 Wrocław,

Tel . 71 795 81 70 email;  sklep@trec.com.pl

 

2. PRZEDMIOT TRANSAKCJI I CENY


2.1. Przedmiotem transakcji w Sklepie Internetowym TREC NUTRITION są produkty wymienione na stronie www.trec.com.pl , www.trec.pl  w chwili składania zamówienia.


2.2. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają ustawowy podatek VAT.

 

2.3. W przypadku zakupu towaru, ceną wiążącą jest cena produktu obowiązująca w momencie składania zamówienia. Wszelkie zmiany ceny produktu po złożeniu zamówienia nie wpływają na warunki zawartej transakcji sprzedaży.

 

2.4. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


3.1. Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski, aby dokonać zamówienia na adres dostawy poza granicami Polski należy wybrać lokalnego dystrybutora na stronie www.trecnutrition.com 

 

Zamówienia w Sklepie Internetowym TREC NUTRITION można dokonać w następujący sposób:

 

3.2. Online, korzystając z formularza zamówień, który dostępny jest na stronach sklepu, podając dokładne dane osobowe, adres dostawy oraz NIP  (gdy wymagana jest faktura VAT). Zamówienia  tą drogą można składać 24 godziny na dobę na stronie internetowej www.trec.com.pl ; www.trec.pl 

 

3.3. Pocztą elektroniczną  na adres sklep@trec.com.pl o każdej porze, podając nazwę oraz ilość towaru oraz dokładne dane osobowe, dane do wysyłki, ewentualnie NIP gdy wymagana jest faktura VAT.


3.4. Telefonicznie pod numerem 71 795 81 70 lub faxem 71 795 81 70, podając nazwę i ilość towaru oraz dokładne dane osobowe  dane do wysyłki, ewentualnie NIP gdy wymagana jest faktura VAT. Zamówienia telefoniczne i faksowe mogą być składane w godzinach pracy Biura Sprzedaży Wysyłkowej, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00. Biuro Sprzedaży Wysyłkowej TREC NUTRITION nie funkcjonuje w soboty i niedziele oraz święta .

 

Uwaga: Dokładne dane osobowe powinny zawierać: imię i nazwisko Zamawiającego oraz adres Odbiorcy przesyłki, dokładne dane dotyczące nazwy produktu wraz z wielkością opakowania, dokładne dane dotyczące ilości sztuk zamawianego preparatu, numer telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adres e-mail.


3.4. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane. Wszelkie wykryte próby wyłudzenia towaru, bądź działanie na szkodę firmy BODY LAB Paweł Halicki poprzez podanie błędnych danych mogą być podstawą zawiadomienia organów ścigania o możliwości popełnienia przestępstwa.

4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


4.1. Każde zamówienie internetowe składane w Sklepie Internetowym TREC NUTRITION zostaje potwierdzone przez pracownika sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem Internetowym. Przy zamówieniach telefonicznych bądź faksowych moment złożenia zamówienia jest momentem wiążącym obie strony.


4.2. W przypadku braku kompletnych danych niezbędnych do wysyłki, złożone zamówienie nie będzie realizowane, a ewentualne dane osobowe zostaną usunięte z bazy danych sklepu.


4.3. Sklep Wysyłkowy zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronach sklepu.


4.4. Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane i posiadają aktualną datę przydatności do spożycia.


4.5. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura sprzedaży wysyłkowej. Przesyłki nie są  realizowane i dostarczane w soboty i niedziele oraz święta.


4.6. Zamówienia są realizowane tego samego dnia jeśli wpłynęło ono do godz. 14.00 bądź następnego dnia roboczego gdy dotarły do nas po godz. 14.00

4.7. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych (przeciętnie 1-5 dni) w przypadku zamówień dostarczanych na terenie Polski od momentu telefonicznego potwierdzenia zamówienia/zaksięgowania wpłaty i zależy od tego czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. W sytuacjach wyjątkowych, kiedy wysyłka określonych pozycji zamówienia nie jest możliwa w określonym terminie, składający zamówienie zostanie o tym poinformowany e-mailem lub telefonicznie.

 

4.8. Sklep TREC NUTRITION na życzenie wystawia faktury VAT. Aby ją otrzymać należy zaznaczyć to w momencie składania zamówienia w polu Komentarza do Zamówienia oraz podać numer NIP.

 

5. FORMY PŁATNOŚCI


5 .1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

- Płatność kurierowi za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

- Płatność gotówką lub kartą przy osobistym odbiorze w sklepie BODY ZONE ul. Świdnicka 18-20 we Wrocławiu.

- Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Nr konta dla  PL nr: 35 1750 1064 0000 0000 0624 3517

- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU oraz Przelewy24  - możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego przed dokonywaniem płatności oraz na stronie internetowej http://www.payu.pl/ oraz http://www.przelewy24.pl/ 

 - Płatność mobilna w wersji sklepu opartej na platformie Shopgate GmbH.

 

5.2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU oraz Przelewy24.

 
5.3. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką u kuriera lub przelewem na konto bankowe sklepu. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy kurierskiej InPost.

 

6. RACHUNKI I FAKTURY


6.1. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu w formie Paragonu Imiennego lub Faktury VAT.

7. PRZESYŁKA i DOSTAWA


7.1. Dostawa towarów zamawianych w Sklepie Wysyłkowego TREC NUTRITION realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

7.2. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.

 

7.3. Termin realizacji zamówienia w przypadku dostawy kurierem InPost zajmuje do 48h.

7.4. Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Koszty wysyłki traktowane są jako opłata manipulacyjna a określa je cennik firmy kurierskiej InPost.

 

CENNIK KURIERA InPost:   
• przesyłka zwykła do 31,5 kg               – 14,00 zł brutto
• przesyłka za pobraniem do 31,5 kg     – 16,00 zł brutto


7.5. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym, pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

 

7.6. Istnieje możliwość osobistego odbioru złożonego zamówienia w siedzibie sprzedaży wysyłkowej firmy (Wrocław Sklep BODY-ZONE, ul. Świdnicka 18-20, Pn.-Pt.: 10:00-18:00, Sobota: 10:00-14:00).

 

7.7. Do każdej przesyłki załączony jest rachunek (lub wystawiona na życzenie faktura VAT) stanowiąca dowód księgowy transakcji zakupu. Dokument taki obejmuje koszty zamówionych produktów i koszty przesyłki. W przypadku niezgodności danych widniejących na fakturze (dane osobowe, kwoty zakupu czy inne), prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu TREC NUTRITION telefonicznie bądź mailowo.

 

7.8. Potwierdzenie zamówienia przez kliknięcie przycisku ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE skutkuje przesłaniem zamówienia do Biura Obsługi Klienta. Jest to moment, w którym Klient wiąże się ze sklepem umową kupna-sprzedaży.


8. REKLAMACJA, WYMIANA, ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

Reklamacja


8.1. Prosimy, aby w miarę możliwości sprawdzali Państwo stan przesyłki przy jej odbiorze, zwracając uwagę, czy nie jest uszkodzona z zewnątrz. Jeżeli stwierdzą Państwo takie uszkodzenie, zalecamy zażądanie sporządzenia protokołu opisującego stan przesyłki i okoliczności powstania szkody.

 

W przypadku, gdy otrzymali Państwo produkt wadliwy bardzo prosimy o:

- wysłanie informacji mailowej na adres sklep@trec.com.pl pisząc w tytule e-maila "REKLAMACJA", a w treści opisując czego dotyczy,

- wypełnienie i dołączenie do paczki wraz z reklamowanymi produktami formularza reklamacyjnego (formularz można pobrać TUTAJ),

Formularz
reklamacji towaru

 

- odesłanie paczki na adres sklepu: SKLEP BODY ZONE, ul. Świdnicka 18-20, 50-066 Wrocław,
- staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu,
- dołączenie do zwracanego towaru dowodu zakupu - paragon imienny z paskiem fiskalnym lub fakturę zakupu.


Spełnienie powyższej prośby nie jest obowiązkowe, ale ułatwi nam rozpoznanie reklamacji i przyczyni się do skrócenia czasu Państwa oczekiwania na załatwienie sprawy.
O postępie procesu reklamacyjnego będą Państwo informowani drogą e-mailową bądź telefoniczną. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

Koszt wysyłki, którą poniesie Klient wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki i uznaniu reklamacji.

 


Wymiana

 

8.2. Sklep umożliwia wymianę nieużywanego towaru na inny (np. inny rozmiar lub inny produkt) w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenie klientowi zamówionego towaru. W takim przypadku Klient ponosi koszty przesyłek związanych z wymianą. W celu rezerwacji odpowiedniego towaru, prosimy o zgłoszenie chęci wymiany na adres e-mail: sklep@trec.com.pl lub telefonicznie: 71 780 87 74
Sklep przyjmuje wyłącznie zwroty towaru nieużywanego, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu - paragonem imiennym z paskiem fiskalnym bądź fakturą.

W przypadku, gdy chcą Państwo wymienić nieużywany towar, bardzo prosimy o:

- wysłanie informacji mailowej na adres sklep@trec.com.pl pisząc w tytule e-maila "WYMIANA", a w treści opisując czego dotyczy,

- wypełnienie i dołączenie do paczki wraz z produktami formularza wymiany towaru (formularz można pobrać TUTAJ),


Formularz
wymiany towaru


 

- odesłanie paczki na adres sklepu: SKLEP BODY ZONE, ul. Świdnicka 18-20, 50-066 Wrocław,

- zwrócenie towaru w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu,
- staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu,
- dołączenie do wymienianego towaru dowodu zakupu - paragon imienny z paskiem fiskalnym lub fakturę zakupu.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot. Wymianę realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.

 

 Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku wymiany produktu, koszty przesyłki zwrotnej wysyłanej do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm Kurierskich, ponosi Klient.

 

 
Zwroty (Odstąpienie od Umowy)

 

 

8.3. Jeżeli Klient jest Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 30 dni  od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

 

8.4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu 1 Regulaminu).

 

8.5. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, udostępnianego przez Sprzedawcę, jednak nie jest to obowiązkowe (formularz można pobrać TUTAJ).


Formularz
odstąpienia od umow


 

8.6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

8.7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są:
a. rzeczy ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia
b. rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

8.8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dodatkowych kosztów.

 

8.9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

8.10. Klient powinien odesłać lub przekazać rzecz do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 30 dni.

 

8.11. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

8.12. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

9 . OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


9.1. Dane osobowe umieszczone w bazie danych firmy BODY LAB Paweł Halicki są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb BODY LAB Paweł Halicki. Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania. Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. Przeczytaj pełny tekst polityki prywatności prowadzonej przez BODY LAB Paweł Halicki   

 

Dane osobowe Użytkownika będą powierzane przez Body Lab Paweł Halicki, w szczególności podmiotom świadczącym usługi:
a. pocztowe lub kurierskie, które to podmioty będą dostarczać Klientowi zakupiony w Sklepie towar:
•    Inpost Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Malborska 130, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442032, której akta rejestrowe prowadzone są przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia, NIP 679-30-87-624, REGON 122726260, o kapitale zakładowym w kwocie 10.000.000,00 zł.

b. hostingu Sklepu na rzecz BODY LAB Paweł Halicki:
•    Sintra Consulting Poland w organizacji, z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 2B, Lokal 14, 35-311 Rzeszów, zarejestrowaną pod numerem NIP: 8133718060 ; REGON: 363890509. Reprezentowanym przez Prezesa Zarządu, Bartosza Kalugę.
•    Shopgate GmbH · Schloßstraße 10 · DE-35510 Butzbach, HRB Friedberg 5951, USt-IdNr DE237442513, Steuernr. 02024142880


9.2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa mają Państwo prawo  do zażądania dostępu do Państwa danych osobowych znajdujących się w naszym posiadaniu oraz możliwości ich aktualizacji, korekty, usunięcia lub zablokowania, a także  do zażądania, abyśmy zaprzestali dalszego wykorzystywania Państwa danych osobowych znajdujących się w naszym posiadaniu. W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących naszych procedur ochrony prywatności lub niniejszej polityki prywatności, chęci skorzystania z Państwa praw wymienionych powyżej czy innych praw, które mogą Państwu przysługiwać w związku z danymi osobowymi lub jeśli mają Państwo inne pytania czy wnioski, prosimy o kontakt pod adresem sklep@trec.com.pl . Mogą Państwo skontaktować się z nami również drogą pocztową, pisząc na adres: BODY- LAB Paweł Halicki Wrocław 53-206 ,ul. Rymarskiej 2a.

 

9.3. Pomimo tego że zawsze jesteśmy do Państwa usług, nie w każdym przypadku możemy usunąć dokumentację dotyczącą zeszłych kontaktów lub transakcji. Na przykład mamy obowiązek zachować dokumenty dotyczące Państwa poprzednich zakupów dla celów sprawozdawczości oraz zapewnienia zgodności.

 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale należy pamiętać, że odmowa ich podania oznacza, że niektóre towary i usługi będą dla Państwa niedostępne.

 

9.4 Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe tak długo, jak będą one niezbędne w celu wykonania naszych obowiązków w ramach świadczenia Państwu usług sprzedaży oraz w celu zachowania zgodności z przepisami prawa.

 

10. INNE INFORMACJE


10.1. Oferta ważna jest tylko na terenie Polski.

 

10.2. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z funkcjonowaniem oraz zawartością oferty na sklepie www.trec.pl  ; www.trec.com.pl  prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

10.3. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sklepem a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed właściwym sądem powszechnym. Informujemy, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.

 

10.4. Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep Internetowy www.trec.pl  ; www.trec.com.pl  są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).

 

10.5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 31 marca 2016.

 

 

11. FORMULARZE DO POBRANIA


                     

Formularz
reklamacji towaru

 

 Formularz
wymiany towaru 

 

Formularz
odstąpienia od umowy



 

 

Firma / O Trec Nutrition

Dążenie do osiągnięcia zdrowego, wysportowanego i sprawnego ciała stało się w ostatnich latach światowym trendem. Doskonała sylwetka i wysoka forma fizyczna nie jest tylko związana z intensywnym treningiem, ale również z racjonalnie przygotowaną dietą. Podstawowe znaczenie głównych makroskładników odżywczych znane jest już dość dobrze. Jednak nowo odkrywane funkcje białek, tłuszczów i węglowodanów w procesach budowania masy mięśniowej, wytwarzania energii i regeneracji potreningowej wciąż zaskakują wielu naukowców i dietetyków. Zapotrzebowanie sportowców wyczynowych, oraz trenujących rekreacyjnie na składniki pokarmowe jest znacznie większe i nie zawsze może być zaspokojone przez tradycyjną dietę.

 

Doświadczenia pokazują, że precyzyjna, odpowiednio dobrana suplementacja jest doskonałym wsparciem dla prawidłowo prowadzonego programu treningowego. Osiągnięcie wymarzonego celu staje się szybsze i łatwiejsze, gdy wspomagane jest najwyższej jakości preparatami, gwarantującymi pełne bezpieczeństwo stosowania. Firma TREC NUTRITION, przy współpracy z najlepszymi laboratoriami, technologami żywienia, lekarzami sportowymi oraz wybitnymi sportowcami, stworzyła ofertę produktów na najwyższym światowym poziomie. W ofercie znajdują się produkty wspomagające przyrost masy i siły mięśniowej, energetyzujące, redukujące tkankę tłuszczową, regenerujące aparat ruchowy oraz wzmacniające siły witalne organizmu. Sięgając po produkty naszej firmy mają Państwo pewność, że dostarczacie swojemu organizmowi tylko najlepszych składników odżywczych, w odpowiednich dla niego proporcjach.

 

Od początku istnienia TREC NUTRITION przykładał szczególną wagę do najwyższej jakości oferowanych produktów oraz pełnej ich zgodności z obowiązującym prawem żywnościowym. W chwili obecnej w firmie funkcjonuje Zintegrowany System Zarządzania spełniający wymagania norm ISO 9001 i ISO 22000 w zakresie „Produkcja, konfekcjonowanie i sprzedaż środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz suplementów diety”. Dzięki rygorystycznemu przestrzeganiu zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP) i produkcyjnej (GMP) w naszym nowoczesnym zakładzie produkcyjnym, poziom bezpieczeństwa oferowanych wyrobów nie ustępuje nawet najsurowszym wymaganiom stawianym produkcji farmaceutycznej. Sprawność funkcjonowania firmy oraz nasza determinacja w tworzeniu i nieustannym doskonaleniu systemu zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem żywności została potwierdzona certyfikatem przyznanym przez szwajcarską firmę SGS uznawaną za najlepszą na świecie w dziedzinie certyfikacji zakładów. Więcej informacji o wszystkich produktach znajdziecie Państwo na stronie www.trecnutrition.com oraz telefonicznie u naszych ekspertów pod nr tel. 071 795 81 70 lub pocztą elektroniczną: ekspert@trec.com.pl.

Regulamin programu lojalnościowego - "Premiujemy zakupy i aktywnych klientów"

  1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym.
    Każdy zarejestrowany klient sklepu trec.pl za dokonane zakupy i aktywność otrzymuje punkty w programie lojalnościowym, które może wymieniać na produkty z naszej oferty podczas realizacji zamówień.

  2. Zasady naliczania punktów:
    • każde 1 zł wydane w naszym sklepie to zdobycie 1 punktu. 20 zdobytych punktów to 1 zł do realizacji w sklepie (punkty są naliczane od całkowitej wartości produktów w zamówieniu, bez kosztów wysyłki),
    • zarejestrowanie się na sklepie nowego klienta to 200 pkt. - 10 zł do wykorzystania na zakupy,
    • zapisanie się do newslettera 100 pkt. - 5 zł do wykorzystania na zakupy,
    • dodanie opinii o produkcie w serwisie www.trec.pl jak i serwisie Opineo.pl 100 pkt. - 5 zł do wykorzystania na zakupy (użytkownik może otrzymać punkty za maksymalnie 2 recenzje w ciągu dnia, po ich zaakceptowaniu przez administratora. Użytkownik może otrzymać tylko punkty za produkt który wcześniej zakupił na stronie sklepu).
  3. Weryfikacja punktów.
    Punkty za zamówienie przyznawane są po zamknięciu zamówienia przez administratora systemu lub po zaakceptowaniu przez niego recenzji. Maksymalny czas oczekiwania na zaakceptowanie recenzji to 2 dni. Punkty za zapisanie się do newslettera przyznawane są od razu po zapisaniu.

    Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:
    • wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli zamówienie zostało opłacone, a zamówiony towar został wysłany do Klienta,
    • transakcja została sfinalizowana (zamówienie opłacone i zamknięte w systemie) w ciągu 14 dni od chwili złożenia zamówienia.
    Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy:
    • nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty),
    • kiedy administrator nie zaakceptował opinii o produkcie.
  4. Uwagi dodatkowe:
    • dla jednego Klienta może być prowadzone tylko jedno konto z punktami. Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie,
    • minimalna ilość punktów jaką Klient musi zdobyć na swoim koncie żeby móc je wykorzystać to 300 pkt.,
    • maksymalna ilość punktów to 4000 pkt. Po przekroczeniu salda punkty za kolejne zamówienia nie będa naliczane,
    • po wykorzystaniu części punktów saldo zostanie zmniejszone, punkty za kolejne zamówienia będą naliczane aż do ponownego uzyskania salda maksymalnego,
    • jeśli przy zamówieniu któryś z produktów został opłacony za pomocą punktów wtedy za całość zamówienia punkty nie są przyznawane,
    • jeśli w zamówieniu znajdują się produkty objęte będące już w promocji (np. obniżona cena specjalna) lub zamówienie objęte jest inną regułą promocyjną, punkty za takie zamówienie, również nie są przyznawane,
    • użycie jakiegokolwiek kodu rabatowego, także zwalnia zamówienie z naliczania za nie punktów,
    • program nie obowiązuje w przypadku zamówień realizowanych do dnia 18 października 2013,
    • sklep trec.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w programie lojalnościowym.

[X]

Strona wykorzystuje pliki cookie, które przechowywane są na Twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w Swojej przeglądarce.
Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.