-15% NA WSZYSTKO
Wpisz kod: CEL2022 Masz tylko: 
0
MENU
BESTSELLER
Gainer MASS XXL

Wysokiej jakości odżywka typu gainer zawierająca węglowodany oraz białko.

  • Wysokiej jakości koncentrat białka serwatki oraz odpowiednio dobranych mono-, oligo- i polisacharydów;
  • Zawiera węglowodany oraz białko, które przyczynia się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej;
  • Zawiera kompleks witamin, w tym wit. B6, która wspomaga prawidłowy metabolizm protein i glikogenu;
  • Produkt polecany sportowcom dążącym do szybkiego wzrostu masy ciała.
59,99
64,99
8%
Kup teraz
Gainer SOLID MASS

Odżywka węglowodanowo-białkowa typu gainer przeznaczona dla intensywnie trenujących sportowców.

  • Zawiera krótko-, średnio- i długołańcuchowe węglowodany oraz koncentrat białka serwatkowego;
  • Źródło wysoce biodostępnych węglowodanów oraz białka;
  • Wzbogacony dodatkowo w kompleks ułatwiający uzupełnianie witamin w codziennej diecie.
39,99
 
Kup teraz
MAGNUM 8000

Zaawansowany kompleks węglowodanów i białek z dodatkiem kreatyny i oleju MCT.

  • Starannie dobrane ilości zróżnicowanych węglowodanów, pełnowartościowych białek, oleju MCT oraz dużą porcję monohydratu kreatyny;
  • Przeznaczony dla kulturystów, sportowców dyscyplin siłowych oraz osób aktywnych, dążących do zwiększenia masy ciała;
  • Zawiera białko, które przyczynia się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej;
  • Zawiera kreatynę, która zwiększa wydolność fizyczną w przypadku następujących po sobie krótkich, bardzo intensywnych ćwiczeń fizycznych;
  • Suplement uzupełniono o kompleks niezbędnych witamin.
44,99
48,99
8%
Kup teraz

Gainery to odżywki zawierające w swoim składzie połączenie białka i węglowodanów. Stanowią doskonałe uzupełnienie diety wszystkich, chcących zwiększyć masę ciała, a którym trudno w ciągu dnia – z powodu napiętego harmonogramu – spożywać 5–6 regularnych posiłków. Standardowy produkt zawierać będzie 20% białka i będzie doskonałym uzupełnieniem jadłospisu wszystkich, dążących do zwiększenia gabarytów.

Gainery to odżywki zawierające w swoim składzie połączenie białka i węglowodanów. Stanowią doskonałe uzupełnienie diety wszystkich, chcących zwiększyć masę ciała, a którym trudno w ciągu dnia – z powodu napiętego harmonogramu – spożywać 5–6 regularnych posiłków. Standardowy produkt zawierać będzie 20% białka i będzie doskonałym uzupełnieniem jadłospisu wszystkich, dążących do zwiększenia gabarytów.

Główne funkcje gainerów:

  • znacznie przyśpiesza wzrost masy mięśniowej
  • uzupełnia niedobory kaloryczne w diecie
  • stanowi idealny zamiennik posiłku


Wybierając taki rodzaj uzupełnienia diety, należy zwrócić uwagę na skład białkowy odżywki – dobrze, jeśli gainer zawiera pełnowartościowe źródła protein ze wszystkimi niezbednymi aminokwasami (serwatka, kazeina, jaja). Powinno się unikać białek roślinnych (soja, białka zbożowe), gdyż są niepełnowartościowe i dodatkowo za ich sprawą można doświadczyć problemów z układem trawiennym. Ważne, aby gainer miał w sobie dużo energii pochodzącej z dobrych węglowodanów. Nie mówimy tu o cukrze, lecz węglowodanach o różnym indeksie glikemicznym i zróżnicowanej strukturze. Najlepiej, jeśli jest to mieszanka związków prostych i złożonych. Należy też unikać tanich produktów przeładowanych glukozą, fruktozą albo syropem glukozowo-fruktozowym.

Po co stosować gainery?

Stosowanie odżywek białkowo-węglowodanowych typu gainer ma na celu głównie jedno – sprawić aby Twój organizm w jak najkrótszym czasie zyskał jak najwięcej masy mięśniowej. Dlatego stosowanie gainera powinno być równie intensywne, co jego działanie. Dodaj trzy pełne porcje pomiędzy posiłkami i po treningu i obserwuj swój organizm. Jeśli zaczniesz rosnąć zbyt szybko – zdobywając przy tym tkankę tłuszczową – po prostu zmniejsz porcję do dwóch dziennie. W pełni wykorzystaj swój okres budowania masy mięśniowej. Potraktuj go jak inwestycję w swoje mięśnie i po krótkim czasie ciesz się zauważalnymi efektami.

Stackowanie gainerów


Odpowiednia dawka kalorii, dobre białko oraz najwyższej jakości monohydrat kreatyny to wszystko, czego Twój organizm potrzebuje do wzrostu. Jeśli w przeszłości miałeś problemy ze zdobyciem masy mięśniowej CREATINE 100% i ciężkie treningi spowodują efekty, o jakich nawet nie marzyłeś.

Gainery okiem profesjonalisty


Dawid Geller

Pewnie Was zaskoczę, jeśli powiem, że nie jestem fanem nadmiernego stosowania tych suplementów? Wynika to jednak z prostego faktu, że przede wszystkim bazuję na doskonale skomponowanej diecie. Jednak często na doskonale skomponowaną dietę, wiele osób nie może sobie pozwolić ze względu na ograniczenia finansowe i czasowe. W tym przypadku gainery sprawdzą się doskonale, a ja nie mogę polecić Wam nic innego, jak tylko odżywkę MASS XXL To klasyka, na której sam – dobre 8 lat temu – budowałem masę mięśniową. Do dzisiaj jest to suplement, po który najchętniej sięgają moi klienci.

Z moich doświadczeń wynika również, że optymalna dawka tej odżywki, która pozwala na zmaksymalizowanie efektów, to minimum dwie-trzy porcje dziennie według zaleceń producenta. Niestety, często zauważam, że niektóre osoby próbują zaoszczędzić, używając o wiele mniejszych porcji. Jednak takie podejście powoduje, że efekty mogą być znacznie uboższe i wydane na odżywkę pieniądze nie zostaną przez to dobrze spożytkowane. Ja ze swojej strony, dodatkowo polecam dodanie do każdej porcji MASS XXL choćby połowy miarki odżywki białkowej WHEY 100, czy też ISOLATE 100. W moim przypadku to połączenie sprawdziło się kiedyś doskonale.

Gainery - ciekawostka


Podczas budowania masy mięśniowej niektóre osoby muszą przekroczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne nawet o 1500 kcal. Dodatek oliwy z oliwek do porcji gainera, w łatwy sposób pozwoli na skuteczne zwiększenie ilości kalorii w porcji, a płynna postać odżywki nie obciąży w dużym stopniu układu pokarmowego.

Gainery - wszystko co powienieś o nich wiedzieć

Jaka jest różnica między gainerem a odżywką białkową?

Najważniejsza różnica to zawartość białka. Odżywki białkowe zawierają powyżej 70% białka w składzie. Zawartość węglowodanów jest w nich marginalna i wynosi zazwyczaj maksymalnie 10 g na 100 g produktu białkowego. Gainery to grupa odżywek zawierająca przewagę węglowodanów w zakresie 85 – 70% składu.
Sztandarowy gainer jak np. gainer mass xxl zawiera 20% białka. Pozostała pula składników to głównie węglowodany z niewielką domieszką niezbędnych tłuszczy. Wysokiej klasy odżywki gainer jak mass xxl zawierają wartościowe komponenty białkowe pochodzące głównie z mleka (białka serwatkowe i kazeina).


Większość kupujących zwraca uwagę na cenę produktu. W przypadku gainerów rozpiętość cen jest ogromna. To, co wpływa na cenę gainera jest jakość i ilość użytych komponentów białkowych, węglowodanowych. Podejrzanie tanie gainery zawierają niepełnowartościowe składniki białkowe (np. pochodzenia roślinnego), zamiast maltodekstryn występują w nich cukry proste, a w najgorszym przypadku jest to nadmiar fruktozy, mogącej zamiast kilogramów masy mięśniowej przysporzyć kilogramów zbędnego tłuszczu. Gainery firmy trec jak mass xxl czy magnum 8000 zawierają białka mleka, zaś pulę węglowodanów stanowią bardziej złożone maltodekstryny i skrobia.


Niektóre gainery trec zawierają dodatkowe składniki, które ułatwiają zwiększanie masy ciała jak np. kwasy tłuszczowe MCT czy kreatynę, które znajdziemy w odżywce gainer trec Magnum 8000. Te cenne substancje, poprawiające przyswajanie pożywienia, okazują się niezastąpione w przypadku hardgainerów, czyli osób o szybkim metabolizmie, którym ciężko zwiększyć masę ciała.
Podklasą gainerów są bulki. Są to odżywki charakteryzujące się zrównoważonym stosunkiem białka do węglowodanów, np. bulk Trec Hard Mass.

Dla kogo są przeznaczone gainery?

Gainery to doskonała zastępcza forma posiłku w kilku przypadkach:
- Osób szczupłych o szybkim metabolizmie (hardgainerzy) chcących zwiększyć masę ciała
Dieta dla osób szczupłych, dążących do zwiększenia masy ciała, powinna zawierać przewagę węglowodanów. Wzorcowo dieta taka powinna dostarczać 20% białka i 80 % węglowodanów. Właśnie na takiej proporcji oparty jest skład odżywek gainer.
Zaletą gainerów jest ich płynna postać i szybkie tempo przyswajania. Dzięki temu organizm nie wydatkuje nadmiaru kalorii na żmudne procesy trawienia, a może je przeznaczyć na procesy zwiększania masy mięśniowej.
- Osób nie mające czasu na przygotowanie zbilansowanych posiłków
Porcja gainer mass xxl to doskonałe rozwiązanie zawsze wtedy, gdy nie dysponujesz czasem na przygotowanie posiłków. Jedzenie 4-6 posiłków w ciągu dnia to podstawa każdej diety, szczególnie ukierunkowanej na rozbudowę masy mięśniowej. Gdy obowiązki dnia codziennego nie pozwalają skrupulatnie wyliczyć wymaganej ilości białka, węglowodanów jakie powinny znajdować się w posiłku, zawsze można sięgnąć po porcję mass xxl, którego skład został opracowany z myślą o potrzebach osób dążących do zwiększenia masy ciała.
- Osoby z nikłym apetytem
 Spożywanie 4-6 posiłków w ciągu dnia to dla niektórych osób budujących masę mięśniową ogromne wyzwanie. Często okazuje się bowiem, że trudno wcisnąć w siebie kolejną porcję kurczaka z ryżem. Porcja gainera jest płynna, stąd błyskawicznie pokonuje układ pokarmowy, bez konieczności generowania wydatków energetycznych na trawienie. Z tego względu odżywka gainer to doskonały łatwostrawny posiłek, szczególnie w porze potreningowej.
Pamiętaj po treningu organizm zajmuje się regeneracją zmęczonych mięśni! Nie skazuj go na ciężką pracę trawienia ciężkostrawnego posiłku. Szybką dostawę pełnowartościowego białka i energii zapewni wówczas najlepiej odżywka gainer!
Bulki – podklasa gainerów stworzona dla tych dbających o wysokiej jakości masę mięśniową
Jeżeli gainer prowadzi do zbyt dużego otłuszczenia ciała wówczas lepiej zastąpić go bulkiem np. Hard mass. Bulk charakteryzuje się wyrównanym stosunkiem białka do węglowodanów. Będzie on przeznaczony dla wszystkich potrzebujących nieco większej ilości białka, dysponujących już masą mięśniową.

Jakie są efekty działania gainerów

Gainery, pozwalając utrzymać regularność spożywanych posiłków przyczyniają się do zwiększania masy mięśniowej. Mięśnie do rozwoju potrzebują bowiem nie tylko ciężkiego treningu, optymalnej regeneracji powysiłkowej ale także codziennej pełnowartościowej diety, składającej się z, spożywanych w określonych godzinach, zbilansowanych posiłków.
Bilansowanie żywienie dla osób budujących masę mięśniową zakłada przewagę składników energetycznych czyli węglowodanów. Takim właśnie składem charakteryzują się gainery.
Pamiętaj trening będzie przekładał się na oczekiwane efekty (wzrost siły, masy mięśniowej) jeżeli zadbasz o codzienną dietę, bazującą na regularnych posiłkach, których część możesz dostarczyć w postaci płynnego gainera.