REGULAMIN KONKURSU 

„I_AM_READY”

 

Regulamin konkursu (zwany dalej „Regulaminem”), prowadzonego przez Organizatora w serwisie Instagram.com  

Konkurs, o którym mowa w niniejszym Regulaminie (zwany dalej „Konkursem”), jest skierowany do osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 22 (1) ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przebywających na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, spełniających warunki uczestnictwa w Konkursie (zwanych dalej „Uczestnikami”). 

Organizatorem konkursu (zwany dalej „Organizatorem”) jest TREC NUTRITION Sp. z o.o., z siedzibą w Gdyni przy ul. Inż. J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Gdańska-Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000315748, NIP: 958-160-24-54, REGON: 220696468, BDO: 000022292, kapitał zakładowy: 67.250,00 zł 

 

§ 1 Postanowienia ogólne 

1. Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator. 

2. Niniejszy regulamin Konkursu (zwany dalej także „Regulaminem") jest wiążący dla Organizatora i uczestników konkursu (zwanych dalej „Uczestnikami”), reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowiązki Organizatora oraz prawa i obowiązki Uczestników Konkursu. 

3. Konkurs jest organizowany za pośrednictwem Internetu, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w serwisie INSTAGRAM na profilu ambasadora  Trec Nutrition – Miłosza Sowińskiego  pod adresem: https://www.instagram.com/miloszsz/

4. Organizator zapewnia udział w Konkursie i przyzna nagrody wyłącznie Uczestnikom Konkursu działającym zgodnie z Regulaminem, przepisami prawa i spełniającym wymogi określone w Regulaminie. 

5. Organizator zastrzega sobie możliwość, na każdym etapie trwania Konkursu, wykluczenia Uczestnika Konkursu, który działa w sposób sprzeczny z zasadami Konkursu, opisanymi w Regulaminie lub w sposób naruszający powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 

6. Nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu będzie czuwała Komisja Konkursowa (dalej zwana „Komisją”) składająca się z osób wskazanych przez Organizatora. Komisja składać się będzie z 3 członków. Zadaniem Komisji - poza wyżej wskazanym - będzie również wybór Zwycięzcy (zwanego dalej „Zwycięzcą”) zgodnie z § 6 poniżej. 

7. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, zarządzany, wspierany, powiązany ani przeprowadzany przez właściciela serwisu instagram.com. 

8. Właściciel serwisu instagram.com nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg Konkursu. Wszelkie roszczenia związane z Konkursem należy kierować wyłącznie do Organizatora Konkursu. 

9. Wszelkie informacje w tym dane osobowe podawane przez Uczestnika są informacjami podawanymi Organizatorowi, a nie właścicielowi serwisu Instagram.com. Informacje, jak i dane osobowe Uczestników będą wykorzystane wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, a także realizacji uprawnień Stron wynikających z treści niniejszego Regulaminu oraz z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Organizator jest administratorem danych osobowych Uczestników, ambasador na którego profilu organizowany jest Konkurs jest odbiorcą danych, z którym Organizator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w § 12 niniejszego Regulaminu.

 

10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w dostępie do Strony niezależne od Organizatora, w szczególności będące wynikiem działań lub zaniechań portalu instagram.com, braku dostępu do Internetu itp. 

11. Celem Konkursu jest promocja marki Trec Nutrition a także zwiększenie jej zasięgu reklamowego poprzez aktywizację Uczestników.

§ 2 Czas trwania Konkursu 

1. Konkurs rozpoczyna się dnia 29 stycznia 2025 roku – z chwilą publikacji postu konkursowego, a zostanie zakończony 31 stycznia  2025 roku o godzinie 23:59

2. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 03 lutego 2025 roku do godziny 22:00 w serwisie Instagram.com na profilu @miloszsz pod adresem https://www.instagram.com/miloszsz/

3. Przystąpienie do Konkursu jest jednoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu Konkursu. 

§ 3 Regulamin konkursu i wgląd do jego treści 

1. Regulamin konkursu określa zasady udziału w Konkursie oraz warunki uczestnictwa, które Uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia do Konkursu. Uczestnik Konkursu zobowiązany jest również do przestrzegania regulaminu serwisu Instagram.com  

2. Treść niniejszego Regulaminu jest udostępniona na stronie https://www.trec.pl/regulamin-konkursu-milosz-sowinski

§ 4 Warunki uczestnictwa w Konkursie 

1. Uczestnictwo w Konkursie oraz związane z tym udziałem przekazanie danych osobowych dotyczących Użytkownika jest całkowicie dobrowolne. 

2. Uczestnikiem Konkursu (zwanego dalej „Uczestnikiem”) może być każda osoba fizyczna, która łącznie spełnia następujące warunki: 

a) posiada konto w serwisie instagram.com, 

b) celowo pominięto,

c) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora Konkursu rozumiane jako wyrażenie zgody na publikację nazwy użytkownika w serwisie instagram.com oraz na przetwarzanie imienia i nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego, a także innych danych potrzebnych do zrealizowania wysyłki nagród, 

d) akceptuje w całości Regulamin i wyraża bezwarunkową zgodę na zastosowanie wszystkich jego postanowień, 

e) w chwili przystąpienia do Konkursu oraz w czasie trwania czynności z nim związanych po wyłonieniu zwycięzców, takich jak: podpisanie odpowiedniej dokumentacji, wywiązanie się z założeń Konkursu i wszelkich ustaleń dokonanych po ogłoszeniu wyników, jest zamieszkała na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

3. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu cywilnego, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w dniu przystąpienia do Konkursu ma ukończone 18 lat, posiada profil w serwisie instagram.com oraz korzysta z tego serwisu zgodnie z regulaminem. 

4. Z udziału w Konkursie są wykluczeni pracownicy Organizatora, w tym pracownicy tymczasowi, zleceniobiorcy Organizatora, Zleceniodawcy oraz inne podmioty współpracujące z Organizatorem przy organizacji niniejszego Konkursu, jak również osoby im bliskie. Za osoby bliskie uważa się małżonka, rodzeństwo, powinowatych w tej samej linii lub stopniu, wstępnych, zstępnych i ich małżonków, osoby pozostające w stosunku przysposobienia oraz osoby pozostające we wspólnym pożyciu. 

5. Organizator ma prawo do weryfikacji spełnienia warunków uczestnictwa w Konkursie. Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z udziału w Konkursie lub odmowy przyznania nagrody, jeśli zachodzi uzasadnione podejrzenie, że dany Uczestnik działa sprzecznie z niniejszym Regulaminem lub nie spełnia warunków określonych w niniejszym Regulaminie. 

6. Osoba, która uczestnicząc w Konkursie będzie w jakikolwiek sposób ingerować w jego przebieg w sposób nieuprawniony, w szczególności poprzez zakładanie dodatkowych kont, użycie narzędzi programistycznych lub też, która w podobny sposób będzie wpływać na zawartość Strony, może zostać wykluczona z Konkursu. Osoba, która takim działaniem przyczyni się do poniesienia szkody przez Organizatora lub Uczestnika Konkursu, będzie zobowiązana do naprawienia takiej szkody stosownie do obowiązujących przepisów prawa. 

§ 5. Zasady Konkursu 

1. Organizator ustalił następujące zadanie konkursowe: Napisz i kreatywnie uargumentuj jakie są Twoje cele na 2025 r.?

Zadanie konkursowe zostanie ocenione zgodnie z postanowieniami § 6 poniżej.

2. Pod postem konkursowym jeden Uczestnik może umieścić 1 komentarz. Uczestnik może dokonać wyłącznie jednego zgłoszenia w Konkursie.

3. Zabronione jest umieszczanie w tekście zgłoszenia, na zdjęciach lub w materiałach wideo treści lub elementów wulgarnych, obraźliwych, nieprzyzwoitych lub godzących w dobre imię osób trzecich. 

4. Organizator zachowuje prawo do oceniania i usuwania wypowiedzi wulgarnych, naruszających dobre imię Organizatora lub osób trzecich lub promujących produkty konkurencyjne względem produktów Zleceniodawcy. Jednocześnie Organizator może podjąć decyzję o wykluczeniu z Konkursu  Uczestnika podejmującego wyżej opisane działania. 

5. Uczestnik Konkursu może korzystać tylko z jednego profilu w serwisieinstagram.com. Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika, który korzysta z więcej niż jednego profilu w serwisie, w szczególności poprzez tworzenie dodatkowych fikcyjnych profili. 

6. Zgłoszenie konkursowe powinno być zgodne z prawem oraz ogólnie przyjętymi normami obyczajowymi, w tym nie może godzić w uczucia religijne i polityczne osób trzecich, czy naruszać praw osób trzecich. 

§ 6 Wybór zwycięzcy 

1. Każdy wpis zgłoszony do Konkursu podlega wstępnej weryfikacji przez Komisję pod względem formalnej prawidłowości zgłoszenia oraz zgodności z obowiązującymi przepisami, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami Regulaminu. 

2. W Konkursie zostaną wybrane 3 osoby, które otrzymają od Organizatora nagrody określone w § 7 niniejszego Regulaminu. 

3. Zwycięzcy zostaną wybrani przez Komisję Konkursową. Ocenie będą podlegać wyłącznie komentarze spełniające wszystkie wymagania Regulaminu. 

4. Komisja Konkursowa oceni Zgłoszenia pod kątem kreatywnej interpretacji tematu. 

§ 7. Nagrody

1. W Konkursie przewidziano następujące nagrody:

- 1-3 miejsce: zestaw produktów (ISOTONIC SPORT 400G, BETA-ALANINE SPORT 240G, SHAKER 700 ML, RECOVERY SHAKE 1000G, HYDRO GEL X 9 SZT.)

 

Łączna wartość każdego z wyżej wymienionych zestawów produktów wynosi  257,00 zł brutto,

- dodatkowo każdy zwycięzca 1-3 miejsca otrzyma nagrodę pieniężną w kwocie 29,00 zł, tym samym łączna wartość każdej z nagród za 1-3 miejsce wynosi 286,00 zł brutto

Łączna wartość wszystkich nagród przewidzianych w Konkursie wynosi 858,00 zł brutto.

Z powoływanej wyżej kwoty potrącony zostanie zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10% wartości nagrody, który Organizator naliczy i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego. Zwycięzca zobowiązany jest niezwłocznie przekazać Organizatorowi wszelkie dane niezbędne do wypełnienia przez niego ww. obowiązku.

2. Organizator wyda nagrodę po potrąceniu zryczałtowanego podatku dochodowego, o którym mowa w pkt 1 powyżej.  Niezłożenie danych wymaganych przez Organizatora, pomimo dodatkowego wezwania i wyznaczenia 7-dniowego terminu na wykonanie zobowiązania, oznacza rezygnację z nagrody.

3. Wszystkie nagrody zostaną przekazane zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym. Zwycięzca nie może przenieść praw do realizacji nagrody na osobę trzecią.

4. Organizator ma prawo wymagania od Uczestnika przesłania dodatkowych danych, nieuwzględnionych w Regulaminie, do wykorzystania na potrzeby spełnienia obowiązku podatkowego.

5. Nagród w Konkursie nie można wymieniać na ekwiwalent pieniężny lub na inne nagrody rzeczowe.

6. Nagrody w Konkursie stanowią przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 921 Kodeksu Cywilnego.

7. Jedna osoba może wygrać tylko jeden raz.

§ 8. Opłaty i podatki

Organizator jest płatnikiem podatku zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 Nr 80 poz. 350 z późn. zm.). Organizator potrąci zryczałtowany podatek dochodowy zgodnie z §.7

§ 9. Informacja o przyznanej Nagrodzie i jej wydanie 

1. Zwycięzcy zostaną poinformowani przez Organizatora o otrzymanej Nagrodzie przez komentarz pod postem konkursowym oraz przesłaną wiadomość prywatną na Instagramie. 

2. W terminie nie dłuższym niż 7 dni od opublikowania przez Organizatora informacji o Zwycięzcy, Zwycięzca zobowiązany jest wysłać poprzez wiadomość mailową na adres zgloszenia@trecnutrition.com następujące informacje: 

a) imię i nazwisko, 

b) adres, 

c) numer telefonu.

3. Nagroda zostanie wysłana przez Organizatora po otrzymaniu danych Zwycięzcy, w ciągu 14 dni od momentu zakończenia Konkursu. 

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność przesłania danych lub wydania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Zwycięzcy, w szczególności z powodu podania przez Zwycięzcę błędnego numeru kontaktowego. 

5. Organizator zobowiązuje się do wysłania nagród do osoby zamieszkałej wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 

§ 10. Odpowiedzialność za zgodność Nagrody z umową

Organizator ponosi odpowiedzialność za zgodność Nagrody z umową na takich samych zasadach, jak przy sprzedaży. Do odpowiedzialności Organizatora stosuje się przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

 

§ 11 Postępowanie reklamacyjne 

1. Reklamacje związane z Konkursem powinny być składane w formie pisemnej na adres: TREC NUTRITION Sp. z o.o. , ul. Inż. J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia, z dopiskiem „Reklamacja Konkursu” lub w formie elektronicznej na adres mailowy info@trecnutrition.com  z tematem wiadomości „Reklamacja Konkursu”. 

 

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji. 

3. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (na adres podany w reklamacji), w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora. W przypadku reklamacji w formie elektronicznej Uczestnik zostanie poinformowany o wyniku reklamacji poprzez wiadomość mailową w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji. 

4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową. Powyższe nie wyłącza uprawnień Uczestników Konkursu wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 

§ 12. Dane osobowe 

 

1. Akceptując treść niniejszego regulaminu i biorąc udział w Konkursie uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych Organizatorowi w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, obejmujące imię i nazwisko oraz adres e-mail, numeru telefonu komórkowego, a także inne dane potrzebne do zrealizowania wysyłki nagród.

2. Administratorem Danych uczestników konkursu jest TREC NUTRITION Sp. z o.o., z siedzibą w Gdyni przy ul. In.z J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Gdańska-Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000315748, NIP: 958- 160-24-54, REGON: 220696468, BDO: 000022292, kapitał zakładowy: 67.250,00 zł (opłacony w całości). W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z pod adresem email: rodo@trecnutrition.com 

3. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej: RODO, przez Administratora dla celów:

 - organizacji i przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia i powiadomienia zwycięzców oraz przekazania nagród, przy czym podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przede wszystkim dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych uzyskiwana na zasadach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a w związku z art. 7 RODO,

- wypełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z przepisów prawa podatkowego, przy czym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

 

- dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z uczestnictwem w konkursie – podstawą prawną przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),  uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia przez niego roszczeń oraz obrony przed roszczeniami wynikającymi z uczestnictwa w konkursie.

4. Konkurs organizowany jest za pośrednictwem portalu Instagram. Odbiorcami danych osobowych opublikowanych na portalach społecznościowych mogą być użytkownicy portalu Instagram

. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej. Jednakże specyfika działania ww. podmiotów oraz ich  międzynarodowy charakter powodują, że potencjalnie dane mogą być dostępne dla osób i podmiotów spoza EOG, na zasadach określonych w polityce prywatności Instagram pod adresem:  https://privacycenter.instagram.com/policy?fbclid=IwAR20Fm4YV8HXSnbVkMkgYsS0uPBf_nO6QbbqF-QtT7FBg-uMFIeBgjN10S0

5. Administrator może udostępniać podane dane osobowe organom państwowym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, z którym współpracuje w tym dostawcom usług prawnych, IT, usług kurierskich, pocztowych i księgowych, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem. 

6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia powyższych celów, do momentu w szczególności wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa podatkowego. W przypadku gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda, dane osobowe będą przetwarzane do czasu jej wycofania. 

7. Nie stosujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji ostatecznych, w tym profilowania.

8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych uczestnikom  przysługuje prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania i przenoszenia danych, których realizacja odbywać się będzie na podstawie przepisów RODO. W przypadku gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda, uczestnikom przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofać zgodę można wysyłając  wiadomość email na adres rodo@trecnutrition.com lub przesyłając oświadczenie na adres siedziby Administratora. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w konkursie, a także wydania ewentualnej nagrody. Odmowa podania danych osobowych lub ograniczenie ich przetwarzania może uniemożliwić udział w konkursie lub wydanie nagród. 

 

§ 12. Prawa i obowiązki Organizatora 

1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz serwisuinstagram.com. 

2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności, ani nie jest stroną w sporach dotyczących praw Uczestników do korzystania z konta w serwisieinstagram.com 

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe działanie Strony uniemożliwiające ewentualne wzięcie udziału w Konkursie. 

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działalność innych podmiotów, w tym sytuacje, w których Uczestnik z powodu awarii swojego komputera lub kłopotów z połączeniami internetowymi nie mógł zgłosić uczestnictwa.

5. Odpowiedzialność za ewentualne naruszenie autorskich praw majątkowych i/lub osobistych osób trzecich w związku z Konkursem, za działania Uczestnika, takie jak np.: umieszczenie danych osobowych ponosi wyłącznie Uczestnik Konkursu. 

§ 13. Postanowienia końcowe 

1.      W oparciu o przepisy ustawy z dn. 19.07.2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych i uwzględniając postanowienia Załącznika I do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17.06.2014 r., Organizator oświadcza, że Trec Nutrition Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem powiązanym z innymi przedsiębiorstwami i jest zaliczana do kategorii dużych przedsiębiorców.

2.      Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany Regulaminu w uzasadnionych przypadkach, takich jak:

a) zmiana przepisów prawa powodująca konieczność dostosowania wzajemnych praw i obowiązków uregulowanych w niniejszym Regulaminie w celu zachowania ich zgodności z prawem,

b) wydanie przez odpowiednie organy, sądy lub urzędy decyzji, postanowień, zaleceń lub interpretacji powodujących konieczność zmiany treści niniejszego Regulaminu,

c) konieczność usunięcia błędów pisarskich, niejasności lub innych błędów, które wystąpiłyby w niniejszym Regulaminie,

d) zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych lub linków umieszczonych w treści niniejszego Regulaminu,

e) przeciwdziałanie nadużyciom.

Zmiany nie mogą pozbawić Uczestników ich praw nabytych na podstawie Regulaminu. Ewentualne zmiany będą dokonywane w formie aneksów do Regulaminu oznaczonych kolejnym numerem oraz datą. Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty jego umieszczenia na profilu/ stronie oznaczonym w treści Regulaminu. 

2. O zakończeniu lub zmianie zasad Konkursu wszyscy Uczestnicy będą powiadomieni przez Organizatora na profilu ambasadora  Trec Miłosza Sowińskiego @ miloszsz w serwisie Instagram.com pod adresem: https://www.instagram.com/miloszsz/

3. Udział w Konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na publikację wpisów konkursowych stworzonych w ramach Konkursu, jak również publikację wpisów konkursowych wraz z nazwami użytkowników serwisu insagram.com (autorów) na profilu @ miloszsz w serwisie Instagram.com pod adresem: https://www.instagram.com/miloszsz/

4. We wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy prawa polskiego.

 

 

 

Loading...