Ustaw kierunek malejący

Twój wybór:

  1. Usuń ten produkt Monohydrat kreatyny
31 Odżywki i suplementy

Monohydrat Kreatyny

  • Kategorie
  • Filtruj/Sortuj

crea9 - Najlepsza kreatyna od Trec Nutrition

CREA-9 XTREME POWDER

(5)
55,00 zł

Kreatyna Creatine 100% czyli sprawdzony monohydrat kreatyny na wzrost siły i wytrzymałości

monohydrat kreatyny CREATINE 100%

(5)
Od 38,00 zł

Najlepsza kreatyna od Trec Nutrition w kapsułkach

CREA-9 XTREME

(5)
Od 16,00 zł

Opatentowany monohydrat kreatyny

CREATRIX

(5)
Od 53,00 zł

Opatentowany monohydrat kreatyny w kapsułkach

CREATRIX 1350

(5)
Od 42,00 zł

Monohydrat kreatyny - po co stosować?

Kreatyna jest wytwarzana w organizmie. Przechowuje wysokoenergetyczne grupy fosforanowe w postaci fosfokreatyny. W czasie działania stresora (może być nim intensywny wysiłek fizyczny) fosfokreatyna uwalnia energię, aby wspomóc funkcjonowanie komórki. Efekt ten powoduje wzrost siły po suplementacji monohydratem kreatyny, a także może przynieść korzyści mózgowi, kościom, mięśniom i wątrobie. Większość korzyści wynikających z zastosowania monohydratu kreatyny eksploatuje działania tego mechanizmu.

Kreatynę można odnaleźć w niektórych produktach spożywczych, głównie w mięsie, jajach i rybach. Suplementacja monohydratem kreatyny zapewnia szereg korzyści zdrowotnych, ma właściwości neuroprotekcyjne i kardioprotekcyjne. Monohydrat kreatyny jest często używany przez sportowców celem zwiększenia siły i masy mięśniowej.


Jakie są negatywne skutki zażywania monohydratu kreatyny?

Skurcze żołądka mogą wystąpić, gdy monohydrat jest suplementowany bez wystarczającej ilości wody. Biegunka i nudności mogą wystąpić, gdy zbyt dużo kreatyny jest zastosowane w czasie pojedynczego podania, w takim przypadku dawki powinny być rozłożone w ciągu dnia i przyjmowane podczas posiłków.

Czy należy spożywać większe dawki monohydratu kreatyny celem wysycenia organizmu?

Nie jest to potrzebne, może jednak być zastosowane jako diagnostyka, aby sprawdzić, reakcję organizmu na monohydrat, można w ten sposób uzyskać nieco szybsze korzyści, ale w dłuższym okresie czasu nie jest to niezbędnym warunkiem w suplementacji monohydratem. Nie ma w tym jednak nic złego, z wyjątkiem być może dyskomfortu trawiennego

Czy monohydratu kreatyny należy się obawiać?

Nie widzę powodu, dla którego ktoś nie powinien uzupełniać kreatyny, ani nie widzę żadnej logicznej podstawy dla pozornego "strachu" tego związku w społeczeństwie. Jest bezpieczny, zdrowy, i tani sposób na poprawę wydolności ludzkiego ciała.

Gdyby człowiek nie produkował jej wewnątrz ciała, kreatyna byłaby witaminą. Istnieją objawy niedoboru, które powodują upośledzenie umysłowe. [2] Są rzadkie, ale w znacznym stopniu wskazują na znaczenie tej cząsteczki jako związku niezbędnego dla ludzkiego ciała.

https://examine.com/supplements/creatine/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK3794/