Ustaw kierunek malejący

Twój wybór:

  1. Usuń ten produkt BCAA
31 Odżywki i suplementy

Aminokwasy BCAA

  • Kategorie
  • Filtruj/Sortuj

BCAA w świetnym smaku i szybkiej przyswajalności

BCAA HIGH SPEED

(4.96)
Od 29,00 zł

AMINOKWASY ROZGAŁĘZIONE (BCAA) I L-GLUTAMINA

BCAA G-FORCE

(5)
Od 64,00 zł

Idealna regeneracja po każdym treningu

BCAA POWDER

(5)
Od 69,00 zł

Formuła na wzrost, siłę i regenerację!

BCAA 4:1:1 HIGH SPEED

(4.5)
Od 54,00 zł

Kompleks BCAA i L-glutaminy dla lepszej regeneracji po treningu

CROSSTREC BCAA BOX

(4.67)
Od 3,20 zł

AMINOKWASY ROZGAŁĘZIONE (BCAA) I L-GLUTAMINA

BCAA G-FORCE 1150

(4.97)
Od 13,00 zł

Zaawansowany kompleks glutaminy, BCAA i wit. B6

BELTOR - GLUTABOLD

(5)
Od 49,00 zł

BCAA z dodatkiem tauryny, beta-alaniny i wit. B6 w proszku

BELTOR - BCAA V-TEC

(5)
Od 49,00 zł

Więcej energii do ćwiczeń

SUPER BCAA SYSTEM

(5)
Od 49,00 zł

BCAA z dodatkiem tauryny i wit. B6 w formie kapletek

ANABOLIC BCAA SYSTEM

(4.91)
Od 49,00 zł

Aminokwasy BCAA z tauryną i L-tyrozyną w kapsułkach

BCAA X-TANK

(4.88)
64,00 zł

Rozgałęzione aminokwasy łańcuchowe (BCAA) odnoszą się do trzech aminokwasów: leucyny, izoleucyny i waliny.

Dla osób o niskim spożyciu białka, suplementacja BCAA może przyczyniać się do wzrostu syntezy białek mięśniowych i zwiększać wzrost mięśni. Suplementację można również stosować w celu zapobiegania zmęczeniu u początkujących sportowców.

Leucyna odgrywa ważną rolę w syntezie białek mięśniowych, podczas gdy izoleucyna indukuje wychwyt glukozy do komórek. Potrzebne są jednak dalsze badania, aby określić rolę waliny w suplementach BCAA.

Uzupełnianie BCAA zapobiega spadkowi poziomu BCAA w surowicy, który występuje podczas wysiłku. Spadek poziomu BCAA w surowicy normalnie spowodowałby napływ tryptofanu do mózgu, a następnie wytwarzanie serotoniny, co powoduje uczucie zmęczenia.

BCAA a post

Często powodem stosowania BCAA jest post. Jest to spowodowane tym, że w porównaniu z innymi źródłami białka, BCAA zapewnia największą ilość niezbędnych aminokwasów na kalorię.
BCAA jest więc kołem ratunkowym minimalizującym w ten sposób niekorzystne efekty postu. Stan postu nie posiada swoistego włącznika/wyłącznika - spożywanie kalorii w czasie postu wpłynie na to, jak głęboko w stanie postu jesteś.

BCAA - Martin Berghan twórca protokołu Leangains

“Trening rozpoczyna się na czczo i po spożyciu 10 g BCAA lub podobnej mieszaniny aminokwasów. Ten "przedtreningowy" posiłek nie jest wliczany do fazy karmienia. Technicznie, trening nie jest całkowicie w ścianie postu - byłoby to szkodliwe. Spożywanie białka przed treningiem, ze stymulującym wpływem na syntezę białek i metabolizm, jest kluczowym kompromisem w optymalizacji wyników.”

Jeśli nie ćwiczysz rano, lub w czasie postu, to nie musisz martwić się o zużycie BCAA

BCAA, są ważne do codziennego spożycia, ale wiele źródeł białka, takich jak mięso i jajka, już je dostarcza BCAA. Suplementacja nie jest konieczna dla osób z wystarczająco wysokim spożyciem białka (1-1,5 g na kg masy ciała dziennie lub więcej).

Zobacz inne popularne kategorie aminokwasów: EAA, Glutamina, Leucyna

Aminokwasy BCAA artykuł - źrodło:
http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html
https://examine.com/supplements/branched-chain-amino-acids/