Regulamin Konkursu

„Twoje piękno w ruchu”

Zwany dalej jako „Regulamin

Regulamin konkursu – skrót

To jest skrót Regulaminu – zapoznaj z Regulaminem (rozdziały od I do XIV w celu poznania szczegółów). W razie wątpliwości, decyduje treść zawarta w Regulaminie.

Kto organizuje konkurs?

Konkurs organizuje TREC Nutrition Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.

Czego dotyczy konkurs?

Szukamy odpowiedzi na pytanie „Co sprawia, że czujesz się pięknie?” – zamieść kreatywną odpowiedź w poście konkursowym na Instagramie na profilach: @trecnutrition pod adresem: https://www.instagram.com/trecnutrition/ albo na profilu ambasadorki marki TREC, Edyta Litwiniuk pod adresem: https://www.instagram.com/edyta_litwiniuk/.

Jak wziąć udział?

 

·                Pod postem konkursowym zamieść kreatywny komentarz na pytanie „Co sprawia, że czujesz się pięknie?”

·                Możesz zamieścić tylko jeden komentarz – dlatego daj z siebie wszystko!

·                Możesz zamieścić komentarz od 3.07.2025 do 06.07.2025 o godzinie 23:59.

 

Kto może się zgłosić?

·                Osoby pełnoletnie z pełną zdolnością do czynności prawnych.

·                Nie mogą to być pracownicy organizatora ani ich bliscy.

·                Posiadasz konto publiczne na platformie Instagram.

·                Wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zaakceptujesz Regulamin (robisz to biorąc udział w Konkursie).

Czego nie wolno?

 

·                Komentarze nie mogą zawierać treści wulgarnych, obraźliwych, politycznych, religijnych, niezgodnych z prawem ani naruszających prawa innych osób.

·                Nie wolno przesyłać wirusów ani publikować materiałów związanych z Konkursem bez zgody organizatora.

 

Jak wybieramy zwycięzców?

·                Komisja, która składa się z trzech osób najpierw oceni czy Twoje zgłoszenie było poprawne, a potem oceni Twój komentarz pod względem kreatywnej interpretacji pytania konkursowego.

·                Nagrody za udział w Konkursie otrzyma 10 osób. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Kiedy będą wyniki i jak zgłosić się po nagrodę?

Najpóźniej 8.07.2025 r. do godziny 15 ogłosimy wyniki Konkursu. Zwycięzców poinformujemy za pośrednictwem komentarza pod postem konkursowym lub w wiadomości prywatnej na Instagramie.  W ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wyników Konkursu musisz napisać do nas maila na adres zgloszenia@trecnutrition.com, w którym podasz swoje imię i nazwisko, adres, na który mamy Ci wysłać przesyłkę i numer telefonu.

 

Z uwagi na konieczność spełnienia obowiązków podatkowych możemy poprosić Cię o przesłanie dodatkowych danych. Jeżeli nie podasz nam wymaganych informacji lub nie zrobisz tego w czasie 7 dni, tracisz prawo do nagrody. Nie ponosimy odpowiedzialności wskazane przez Ciebie błędne dane.

 

Kiedy wyślemy nagrodę?

O ile podasz nam właściwe dane w terminie, wyślemy Ci nagrodę w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia wyników Konkursu. 

 

Co jest nagrodą?

zestaw produktów: Collagen Marine 300 g + shaker 700 ml

Łączna wartość każdego z wyżej wymienionych zestawów produktów wynosi 114,99 zł brutto

Czy można zostać wykluczonym?

Tak – np. za nieprawdziwe dane, niewłaściwe zachowanie, brak zgody na przetwarzanie danych lub jeśli udział może zaszkodzić wizerunkowi Organizatora.

Jakie są prawa do komentarza i Twojego wizerunku?

Dajesz nam prawo do wykorzystania Twojego komentarza w naszych mediach społecznościowych bez ograniczeń terytorialnych (licencja niewyłączna nieograniczona terytorialnie) na czas organizacji konkursu i w terminie 3 miesięcy od jego zakończenia. Jednocześnie udzielasz zgody na wykorzystanie Twojego wizerunku w zakresie niezbędnym do publikacji Twojego zgłoszenia konkursowego.

Co z danymi osobowymi?

·                Administratorem danych jest Organizator.

·                Dane są przetwarzane zgodnie z RODO – m.in. do przeprowadzenia Konkursu, kontaktu ze zwycięzcami.

·                Uczestnik ma prawo do wglądu, poprawienia i usunięcia swoich danych.

Czy można złożyć reklamację?

Tak – mailowo na adres zgloszenia@trecnutrition.com. Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 14 dni.

Czy regulamin może się zmienić?

Tak – organizator może go zmienić z ważnych powodów. Poinformuje o tym uczestników z 3-dniowym wyprzedzeniem.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.              Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie „Twoje piękno w ruchu” zwany dalej Konkursem”. Konkurs ma na celu wyłonienie 10 osób, które zostaną nagrodzone za najbardziej kreatywną odpowiedź na zadane pytanie konkursowe: „Co sprawia, że czujesz się pięknie?” (dalej: „pytanie konkursowe”) opublikowaną w komentarzu do postu konkursowego na profilach: @trecnutrition pod adresem: https://www.instagram.com/trecnutrition/ albo na profilu ambasadorki marki TREC, Edyta Litwiniuk pod adresem: https://www.instagram.com/edyta_litwiniuk/.

2.              10 nagrodzonych Uczestników Konkursu otrzyma zestaw produktów: Collagen Marine 300 g + shaker 700 ml. Łączna wartość każdego z wyżej wymienionych zestawów produktów wynosi 114,99 zł brutto. Każdy Uczestnik może wygrać maksymalnie jeden zestaw.

3.              Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez serwis Instagram.com ani z nim związany. Instagram jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Instagram. Jego użycie na potrzeby organizacji i przeprowadzenia Konkursu następuje zgodnie z postanowieniami regulaminu serwisu Instagram.com. 

II. ORGANIZATOR KONKURSU

4.              Organizatorem Konkursu jest TREC NUTRITION Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, ul. J. Śmidowicza 48, 81-127 Gdynia wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000315748, REGON: 220696468, NIP: 9581602454, BDO: 000022292; sąd przechowujący dokumentację: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 67.250,00 zł, oświadczającą, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 6 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 711 z późn. zm.); (zwana dalej „Organizatorem”).

III. INFORMACJE O KONKURSIE

5.              Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

6.              Informacje o Konkursie zostaną podane za pośrednictwem platformy Instagram na profilach wskazanych w punkcie 1.

7.              Konkurs rozpoczyna się 03.07.2025 i kończy się 06.07.2025 o godzinie 23:59:59.

8.              Organizator może według własnego uznania przedłużyć czas trwania Konkursu o czym niezwłocznie poinformuje zgłoszonych Uczestników za pośrednictwem platformy Instagram.  

                                                                                                                               

IV. UCZESTNICY KONKURSU

9.              Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

10.          Organizatorowi przysługuje prawo weryfikacji spełnienia przez Uczestników Konkursu powyższych warunków uczestnictwa.

11.          Biorąc udział w Konkursie, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora rozumiane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie jego wizerunku, nazwy użytkownika w serwisie Instagram, imienia i nazwiska, a także innych danych osobowych niezbędnych do organizacji i przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia i powiadomienia zwycięzców.

12.          Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy lub współpracownicy Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tj. małżonek, dzieci, rodzice, oraz rodzeństwo (w tym i rodzeństwo przyrodnie). Uczestnikami Konkursu nie mogą również być osoby wchodzące w skład Komisji, a także członkowie ich najbliższych rodzin.

V. ZADANIE KONKURSOWE I ZGŁOSZENIE

13.          Zadanie Konkursowe polega na opublikowaniu pod postem konkursowym komentarza z kreatywną odpowiedzią na pytanie konkursowe w wskazane w pkt 1 Regulaminu.

14.          Biorąc udział w Konkursie, Uczestnik oświadcza i potwierdza, że nadesłana odpowiedź jest jego autorstwa oraz że przysługują mu autorskie prawa majątkowe i osobiste do nadesłanej odpowiedzi w zakresie niezbędnym do uczestnictwa w Konkursie.

15.          Organizator zastrzega, że skontaktuję się wyłącznie ze zwycięzcami Konkursu.

 

VI. GRANICE ZGŁOSZENIA

20.         Uczestnicy Konkursu nie mogą wykorzystywać Konkursu w celu wyrażania poglądów politycznych lub religijnych.

21.         Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia, które zawiera materiały obraźliwe, szkodliwe, obsceniczne, wykraczające poza granice dobrego smaku, mściwe, nieprzyzwoite, niemoralne, agresywne, rasistowskie, szydercze, oszczercze, dyskryminujące lub w jakikolwiek inny sposób niezgodne z ogólnie akceptowanymi normami dobrych obyczajów, smaku i przyzwoitości lub które Organizator, według własnego uznania, uzna za niedopuszczalne.

22.         Zgłoszenia nie mogą być niezgodne z prawem ani naruszać dóbr osób trzecich. Nie mogą zawierać, popierać ani zachęcać do pornografii, nieprzyzwoitości, wulgaryzmów, nienawiści, fanatyzmu, rasizmu oraz nieuzasadnionej przemocy.

23.         Zgłoszenia nie mogą zawierać treści w jakikolwiek sposób szkodzących Organizatorowi.

24.         Uczestnicy Konkursu nie mogą przesyłać, publikować, wysyłać w wiadomościach e-mail lub w inny sposób rozpowszechniać jakichkolwiek materiałów zawierających wirusy komputerowe lub innych kodów komputerowych, plików albo programów służących do zakłócania, niszczenia lub ograniczania możliwości korzystania z oprogramowania lub urządzeń umieszczonych na platformie Instagram.

VII. KOMISJA KONKURSOWA I KRYTERIA WYBORU ZWYCIĘZCÓW

25.          Zwycięzców wybierze komisja konkursowa (dalej „Komisja”) składająca się z co najmniej 3 przedstawicieli pracowników Organizatora, którzy przy zachowaniu należytej staranności, czuwają nad prawidłowym przebiegiem Konkursu.

26.          W Konkursie Komisja wyłoni 10 osób, które wykonają zadanie konkursowe w terminie obowiązywania Konkursu z zachowaniem zasad wskazanych w Regulaminie.

27.          Przy ocenie odpowiedzi konkursowej Komisja będzie brała pod uwagę jej kreatywność.

VIII. ZAWIADOMIENIE ZWYCIĘZCÓW

28.          Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wynikach Konkursu w poście konkursowym lub za pośrednictwem wiadomości prywatnej na platformie Instagram.

29.          Powiadomienie laureatów nastąpi w terminie do 8.07.2025 r. o godzinie 15:00.

30.          Zwycięzcy Konkursu zgłoszą się do Organizatora wysyłając wiadomość email na adres zgloszenia@trecnutrition.com w terminie do 15.07.2025 r. W wiadomości email Uczestnik podaję swoje imię i nazwisko, adres do wysyłki nagrody oraz numer telefonu.

31.          Jeżeli zwycięzca Konkursu nie wyślę wiadomości email do Organizatora albo nie wyślę jej w terminie wskazanym w punkcie 30 Regulaminu, to traci prawo do otrzymania nagrody.

 

IX. WYKLUCZENIE Z KONKURSU

32.          Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu w przypadku naruszenia któregokolwiek punktu Regulaminu.

33.          Uczestnik, może zostać wykluczony z udziału w Konkursie w szczególności, gdy:

a.              poda nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd informacje w zgłoszeniu Konkursowym,

b.              zgłoszenie Konkursowe narusza prawa autorskie, prawa własności intelektualnej lub inne prawa osób trzecich;

c.              dopuści się nieetycznego, obraźliwego lub niewłaściwego zachowania w związku z Konkursem, zarówno w zgłoszeniach Konkursowych, jak i w kontaktach z Organizatorem, innymi Uczestnikami lub Komisją;

d.              nie spełnia warunków Uczestnictwa w Konkursie (np. nie jest pełnoletni);

e.              pojawiło się uzasadnione podejrzenie, że Uczestnik dopuścił się oszustwa lub brał udział w zorganizowanym bądź zbiorowym uczestnictwie w Konkursie.

f.               nie wyraził zgody lub wycofał przed rozstrzygnięciem Konkursu zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji Konkursu;

g.              nie odpowie na powiadomienie o wygranej w terminie określonym w Regulaminie; wówczas zwycięzcom zostanie inny Uczestnik Konkursu;

h.              jego Uczestnictwo może zaszkodzić wizerunkowi Organizatora, jego produktom lub markom.

34.          Decyzję o wykluczeniu Uczestnika z Konkursu podejmuje Komisja, której decyzje są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.

35.          Uczestnik zostanie powiadomiony o wykluczeniu z Konkursu poprzez wiadomość prywatną na Instagramie wraz z uzasadnieniem decyzji.

36.          Uczestnik wykluczony z Konkursu traci prawo do dalszego udziału w Konkursie. W przypadku, gdy wykluczenie nastąpiło po zakończeniu Konkursu, Komisja wyznaczy i skonstatuję się z innym Uczestnikiem Konkursu.

X. REKLAMACJE

37.          Reklamacje związane z uczestnictwem w Konkursie mogą być zgłaszane poprzez napisanie maila na adres: zgloszenia@trecnutrition.com.

38.          Organizator ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Brak ustosunkowania się Organizatora do reklamacji w powyższym terminie oznacza, że Organizator uznał reklamację za uzasadnioną. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wysłanie wiadomości, adresowanej na adres mailowy z którego nadszedł mail z reklamacją.

39.          Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca. W przypadku braku akceptacji decyzji Organizatora Uczestnik może dochodzić swoich roszczeń przed sądem powszechnym.

XI LICENCJA

40.          Uczestnik Konkursu, publikując odpowiedź na pytanie konkursowe, udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji do korzystania z przesłanego materiału w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu, archiwizowania jego przebiegu i publikacji odpowiedzi Uczestnika w mediach społecznościowych Organizatora i jego współpracowników. Licencja udzielana jest bez ograniczeń terytorialnych na okres trwania Konkursu oraz przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia. Licencja obejmuje następujące pola eksploatacji:

a.              utrwalenie, zwielokrotnienie i zapis materiału dowolną techniką (w szczególności cyfrową);

b.              przechowywanie materiału na serwerach i innych nośnikach danych wykorzystywanych przez Organizatora;

c.              odtwarzanie oraz wyświetlanie odpowiedzi w celu oceny Uczestników i rozstrzygnięcia Konkursu;

d.              wprowadzanie materiału do pamięci komputerów lub innych urządzeń przetwarzających dane, w tym w szczególności celem archiwizacji dokumentacji Konkursowej;

e.              wykorzystywania w całości lub we fragmentach, w tym w ramach kompilacji lub połączeń, w różnych wersjach zmienionych i skróconych, rozłożonych na części, w wersjach ze zmianą sekwencji oraz w wersjach zsynchronizowanych ze zmienioną z warstwą dźwiękową, ilustracyjną lub informacyjną – w tym repostu (ponownej publikacji) w mediach społecznościowych TREC i jego współpracowników, w tym w serwisach META LTD (Instagram).

41.          Organizator zobowiązuje się nie publikować, nie rozpowszechniać ani nie wykorzystywać materiałów przesłanych przez Uczestników w żadnych innych celach bez odrębnej zgody Uczestnika.

42.          Uczestnik oświadcza, że odpowiedź konkursowa jest wolna od wad prawnych oraz nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich.

43.          W przypadku wystąpienia z roszczeniami przez osoby trzecie, które dotyczą odpowiedzi konkursowej Uczestnik zwolni z odpowiedzialności Organizatora i weźmie na siebie pełną i wyłączną odpowiedzialność z tytułu zgłaszanych roszczeń.

44.          Uczestnicząc w Konkursie, Uczestnik zobowiązuje się bezwarunkowo do dostarczenia na wniosek Organizatora wszelkich dodatkowych informacji, odnoszących się do odpowiedzi konkursowej.

45.          Bez uprzedniej i pisemnej zgody Organizatora zabrania się publikowania i kopiowania treści powiązanych z Konkursem.

 

XII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

46.          Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Organizator.

47.          W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem email: rodo@trecnutrition.com.

48.          Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej: RODO, przez Administratora dla celów:

a.              organizacji i przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia i powiadomienia zwycięzców oraz, przy czym podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przede wszystkim dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych uzyskiwana na zasadach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a w związku z art. 7 RODO,

b.              przetwarzania wizerunku Uczestników w ramach repostów (ponownego udostępnienia) w mediach społecznościowych Organizatora materiałów opublikowanych przez Uczestników w ramach uczestnictwa w Konkursie,

c.              wypełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z przepisów prawa podatkowego, przy czym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

d.              dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z uczestnictwem w Konkursie – podstawą prawną przetwarzania jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia przez niego roszczeń oraz obrony przed roszczeniami wynikającymi z uczestnictwa w Konkursie.

49.          Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania i żądania ich usunięcia. Uczestnicy mogą żądać dostępu do i/lub złożyć wniosek o sprostowanie lub usunięcie swoich danych osobowych. W tym celu Uczestnicy mogą kontaktować się z Organizatorem, pisząc na wskazany w Regulaminie adres pocztowy Organizatora lub adres e-mail: rodo@trecnutrition.com.

50.          Uczestnik ma również prawo ograniczenia przetwarzania i prawo przenoszenia swoich danych oraz prawo do sprzeciwu wobec ich przetwarzania zgodnie z RODO, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

51.          Odbiorcami danych osobowych będą:

a.              osoby, które zapoznają się z opisami biorącymi udział w Konkursie,

b.              osoby do których kierowane będą działania marketingowe organizatora,

c.              podmioty powiązane z Organizatorem.

52.          Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Odmowa podania danych osobowych lub ograniczenie ich przetwarzania może uniemożliwić udział w Konkursie.

53.          Nie stosujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji ostatecznych, w tym profilowania.

54.          Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celu organizacji Konkursu i będą przechowywane tylko tak długo, jak jest to konieczne do jego realizacji, a następnie do czasu upływu przedawnienia ewentualnych roszczeń i upływu okresu obowiązkowego przechowywania dokumentów. W przypadku gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda, Uczestnikom przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofać zgodę można wysyłając wiadomość email na adres rodo@trecnutrition.com lub przesyłając oświadczenie na adres siedziby Administratora.

XIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

55.         Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.

56.         Z tytułu uczestnictwa w Konkursie nie przysługuje zwrot kosztów ani innych wydatków poniesionych przez Uczestników Konkursu. Koszty związane z korzystaniem z Internetu leżą także po stronie Uczestników. Organizator nie przewiduje nagród za samo uczestnictwo w Konkursie.

57.         Uczestnik Konkursu zobowiązuje się bezwarunkowo przyjąć i stosować się do postanowień Regulaminu.

58.         Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwych lub nieprawdziwych danych teleadresowych, uniemożliwiających kontakt.

59.         Konkurs prowadzony na podstawie niniejszego Regulaminu nie jest grą losową (loterią, zakładem wzajemnym itp.) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 227).

60.         Treść Regulaminu jest dostępna stronie Internetowej Organizatora w zakładce: https://www.trec.pl/regulamin-konkursu-twoje-piekno-w-ruchu

61.         Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

XIV ZMIANY REGULAMINU

62.         Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w przypadkach uzasadnionych ważnymi przyczynami, w szczególności:

a.              zmiana przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację Konkursu;

b.              ochrona bezpieczeństwa i prywatności danych Uczestników;

c.              zmianą sposobu organizacji Konkursu, wynikającą z czynników technicznych lub niezależnych od Organizatora;

d.              wprowadzeniem nowych funkcjonalności lub usług albo praw Uczestników w Konkursie;

b.              Organizator powiadomi Uczestników o każdej zmianie Regulaminu z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem przed wejściem w życie.

63.          Powiadomienie o zmianie Regulaminu zostanie dokonane poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji na oficjalnej Stronie Internetowej Organizatora podanej w punkcie 60 Regulaminu oraz wysłanie wiadomości email do Uczestników, którzy zgłosili się do Konkursu do momentu wprowadzenia zmian.

64.          Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia publikacji zmian na Stronie Internetowej Organizatora.

65.          Jeżeli Uczestnik nie wyraża zgody na zmiany w Regulaminie, ma prawo wycofać się z udziału w Konkursie, informując o tym Organizatora poprzez wiadomość email, przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Organizator uwzględni prośbę o wycofanie się z Konkursu także w późniejszym terminie. Brak wycofania się z udziału w Konkursie w terminie wskazanym powyżej lub kontynuacja udziału w Konkursie po wejściu w życie zmian Regulaminu będzie równoznaczna z akceptacją zmian przez Uczestnika.

66.          Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Uczestników, którzy spełnili wszystkie warunki określone w Regulaminie przed datą wejścia w życie zmienionych postanowień. W przypadku Uczestników, którzy zostali wyłonieni jako zwycięzcy przed zmianą Regulaminu, obowiązują zasady w momencie ich wyłonienia.

67.          Zmieniony Regulamin obowiązuje od dnia wskazanego w powiadomieniu o zmianie, chyba że z przepisów prawa wynika konieczność innego terminu wejścia w życie zmian.

68.          Wszelkie zmiany Regulaminu dokonywane będą w sposób zgodny z przepisami prawa oraz z poszanowaniem praw konsumentów.

 

Loading...