DARMOWA DOSTAWA → od 50 zł

570-702-570 MESSENGER

Ustaw kierunek malejący

Twój wybór:

  1. Usuń ten produkt Leucyna
31 Odżywki i suplementy

Leucyna

  • Kategorie
  • Filtruj/Sortuj

Aminokwasy BCAA

BCAA HIGH SPEED

(4.96)
Od 3,30 zł

Najlepszy kompleks aminokwasów od Trec Nutrition

AMINO EAA

(5)
49,00 zł

AMINOKWASY ROZGAŁĘZIONE (BCAA) I L-GLUTAMINA

BCAA G-FORCE

(5)
Od 64,00 zł

AMINOKWASY BCAA Z WIT. B6

BCAA POWDER

(5)
Od 69,00 zł

aminokwasy rozgałęzione: L-leucynę, L-walinę i L-izoleucynę w proporcji 4:1:1

BCAA 4:1:1 HIGH SPEED

(4.67)
Od 54,00 zł

AMINOKWASY ROZGAŁĘZIONE (BCAA) I L-GLUTAMINA

BCAA G-FORCE 1150

(4.97)
129,00 zł

Kompleks aminokwasów BCAA 2:1:1 w kapsułkach

BCAA X-TANK

(4.9)
64,00 zł

POŁĄCZENIE LEUCYNY, WALINY I IZOLEUCYNY Z TAURYNĄ

SUPER BCAA SYSTEM

(4.67)
Od 49,00 zł

Kompleks aminokwasów BCAA z dodatkami

ANABOLIC BCAA SYSTEM

(4.92)
49,00 zł

Amino BCAA I EAA w kapsułce

AMINOMAX 6800 - 160 CAP

(4.94)
Od 48,00 zł

Leucyna - aminokwas na masę mięśniową

Leucyna jest jednym z trzech aminokwasów o rozgałęzionych łańcuchach i czasami określana jest jako "główny" aminokwas ze względu na to, że zdolność preparatu BCAA do budowania mięśni, wynika głównie z powodu wysokiej zawartości leucyny. Leucyna jest aktywatorem białka znanym jako mTOR, który następnie indukuje syntezę białek mięśniowych. Jest to swoisty drogowskaz dla wielu ważnych dla organizmu procesów. Dwa pozostałe składniki BCAA mogą również aktywować mTOR, ale są o wiele słabsze niż leucyna (użycie 5 g leucyny będzie bardziej skuteczne niż 5 g BCAA). Metabolit leucyny, HMB, jest także słabszy niż leucyna w indukowaniu syntezy białek mięśniowych, mimo że jest bardziej skuteczny w zachowaniu beztłuszczowej masy ciała.

Leucyna Aminokwasy BCAA Trec

Leucyna - badania

W badaniach oceniających leucynę najczęściej bierze się pod uwagę syntezę białek mięśniowych, gdy do diety lub posiłku testowego dodaje się dodatkową porcję leucyny. W takich okolicznościach, leucyna jest w stanie niezawodnie zwiększyć syntezę białka w mięśniach po posiłkach testowych. Należy jednak podkreślić, że leucyna wydaje się być bardziej skuteczna w promowaniu przyrostu masy mięśniowej, u osób o niższym spożyciu białka w diecie oraz u osób starszych (które mają tendencję do zaburzonej syntezy białek mięśniowych).

Leucyna a glukoza

Interakcje leucyny z glukozą nie są jasne, szczerze mówiąc. Leucyna ma właściwości obniżające poziom cukru we krwi (może uwalniać insulinę z trzustki, może bezpośrednio pobudzać wychwyt glukozy do komórki bez insuliny), ale także odwrotnie, hamować pobór glukozy stymulowany przez insulinę. W hodowli komórkowej leucyna pobudza wychwyt glukozy przez okres do 45 minut, a potem następuje zatrzymanie tego procesu, podczas gdy w żyjących organizmach duże uderzeniowe dawki leucyny nie wydają się robić nic niezwykłego (istnieją ograniczone dowody na to, że leucyna może być pomocna w odwracaniu skutków cukrzycy), jednak wciąż potrzeba wielu badań celem potwierdzenia tych doniesień.

Źrodło: https://examine.com/supplements/leucine/

Sprawdź również inne kategorie aminokwasów: BCAA, Glutamina