DARMOWA DOSTAWA → od 50 zł

570-702-570 MESSENGER

$module: mpblog
$controller: index
$action: post
Trec Team 12 lipca 2019

Jabłczan kreatyny – fakty i mity

Jabłczan kreatyny – jedna ze znanych i skutecznych form suplementu, aczkolwiek i tutaj wypadałoby odnieść się do faktów oraz mitów, związanych z jej przyjmowaniem.

jabłczan kreatyny

Jabłczan kreatyny - główne cechy

Faktem jest, że jabłczan kreatyny jest formą dość stabilną, dzięki połączeniu trzech cząsteczek kreatyny z kwasem jabłkowym. Co więcej, wspomniany kwas, pozytywnie oddziałuje na perystaltykę jelit i bierze udział w cyklu Krebsa. To z kolei przekłada się na ograniczenie ewentualnych niedogodności pokarmowych i zwiększenie wytwarzania ATP. Dzięki swojej stabilności i biodostępności nie wymaga stosowania fazy ładowania, aby uzyskać pełnię rezultatów.

Jabłczan kreatyny a retencja wody

Mówi się też, że jabłczan kreatyny czy jej inne formy nie powodują retencji wody podskórnej, w odróżnieniu od monohydratu. Każda forma może powodować zwiększoną absorpcję wody, aczkolwiek wiele jest zależne od czasu i ilości przyjmowanego środka. Oczywiście do zjawiska nie dochodzi w tak dużym stopniu, ale nie można powiedzieć, że nie występuje.

Z czym warto łączyć jabłczan kreatyny

Warto wspomnieć, że zgodnie ze źródłami, bardzo dobrym rozwiązaniem jest połączenie kreatyny z beta alaniną. Badania potwierdzały skuteczność suplementu w zestawieniu z monohydratem kreatyny i tym kierowały się osoby skupiające się na kształtowaniu sylwetki i poprawie możliwości wysiłkowych. W skrócie: jeśli kreatyna z beta alaniną, to tylko monowodzian! Należy jednak mieć na uwadze, iż od zawsze większość badań przeprowadzana była właśnie z udziałem podstawowej formy kreatyny, jaką jest mono. Zmierzam do tego, że każda forma keratynowa sprawdzi się w połączeniu z beta alaniną równie dobrze. Kwestia dawek, indywidualnych predyspozycji oraz dopięcia innych, fundamentalnych elementów, składających się na kształtowanie sylwetki.